Part 3

5 0 0
                                    

Napunila sam osamnaest godina moj decko nije bio sa mnom jer je navodno imao neka posla ja nzm koja nisam se mesala, bas kad sam krenula da idem on je zvao a onaj deckoo je gledao nije mi prisao sve dok nisam pala , ladno je raskino sa mnom preko telefna nije imao srcaa da mi to u lice kaze vec preko telefona koje djubre vidim da je decko shvatio sta se desava samo mi je prisao i zagrlio i reko necu nista reci samo cu cutati , prihvatila sam to kao i on, mozda nisam bila svesna sada al msm da je ovo pocetak neceg novog i veceg .

Kako je vreme odmicalo nismo se pomerili sa mesta dok ja nisam rekla da bi htela da idem kuci , decko se ponudio da me odveze kuci al ja nisam htela ja sam htela da idem da pijem i da zaboravim razočarenje znam da je on pijan vec al je sladak tako taj slatki decko mi je govorio da ne budem tvrdoglava vec da idem kuci , nisam htela samo sam mu rekla il ides sa mnom il ne ides ja odoh.
Decko je nevoljno pošao sa mnom sigurna sam da nije imo društvo pa posto je proslo pola 3 nista nije radilo a mn se pilo nesto. Decko je predložio da odemo u hotel tamo ima pica ja sam ko budala pristala.
Kad smo dosli Decko je uzodve sobe jednu njemu a drugu mn i otisli smo uu hotelski restoran popili jos vina i nekog tamo alkohola bog znade koja i posto sam zaboravila koja sam soba otisla sam sa tim Dečkom u sobu tj zapravo za njim nije me skontao da idem u istu sobu jer su nase sobe bile jedna do druge posto nije znao da sam tu on se otiso tusirati a ja ko budala upala mu u kupatilo i pocela da se derem hej jel zna koji sam ja broj sobe, on se jadan okrene prema mn a ja pocnem da se ponasam ko jos veca budala i u tom trenu sam krenula da povracam Decko je istrcao iz tus kabine i samo je nagrno peskir i pridrzo mi kosu i nakon toga mi je reko idi se istusiraj buce ti bolje, a ja ko neki mrtvak stojim kod WC a dole i ne pomeram se i ispade ja jos veca budala jer mu rekoh mislim da nmg nm snage vise jedva stojim, on mi je prišao i reko nemoj mi ovo uzeti za zlo i skino mi odecu i uključio je hladnu vodu u tom trenu ko da sam se malotrgla i rekla izvini al nije mi skino svu odecu ostavio me je u donjem vesu ko da je kupaci, malo sam dosla sebi al kad su me savladale emocije i krenula sam da placem on mi je proso i reko nemoj nije vredan i neznam sta me spopalo napala sam jadnog decka u tusu i pocela da ga ljubim, trebalo mu je par sekundi da skonta sta se desava i odmakao se od mn i reko da prestanemo il celo kasnije zažaliti ponajviše ja, nisam ga poslušala ono malo alkohola sto je ostalo je uradilo svoje poljubila sam ga opet ovaj put je uzvratio medutim presto je i reko da ide u sobu a pre toga je završio svu higijenu i otiso.
Padale su mi razne ideje dal sam toliko losa osoba da ni ovaj Decko ne zeli da bude sa mnom i razne gluposti i odjednom dok sam prala zube mi je ko iz vedra neba palo necu zazaliti.
Izasla sam i videla da on sedi sa nekim svojim mislima.
I kazla sam, necu da zalim za njim i sigurna sam da necu zažaliti, trenutno smo mi sami a on me je pogledao i rekao ne zelim da ja to uradim jer ujutro kad ustanemo zazalices a i ja cu sta ce biti posle a kako da predjemo preko veceras ja jesam musko i nije mi toliko problem al ti si zensko ne zelim da me posle okrivis da sam te oskrnavio il tako nesto, znas od malena sam sebe sam naucio i cuo sam i postavio sam sebi pitalje sta ako je nevina sta ako je uzmes to kako ces se nositi sa tim, znas majka mi je govorila devojojacka nevinost je za devojku svetinja i ako naidjes na takvu moras da je cuvas i ako si joj prvi znaci da moras da bude spremam na korak dalje a to je udaja tj u mom slučaju zenidba il u nasem vencanje , al ovo nije vreme u kom je moja mama odrastala momci danas misle ko je jebe pojebacu je i ostaviti, mozda sam ja takav znas , slusala sam ga i nisam poverovali u njegove zadnje reci i rekla sam ti nisi takav, ja sam voljna da mi budes prvi mozda je ovo alkohol u pitanju trenutacno al ja negde duboko u sebi znam da si dobra osoba, ako zelis sutra cemo o tome al danas je nase vece mi smo slavnjenici, znas htela sam se dati veceras, znao jeto i prisao mi je i sapno onda te nije vredan princezo da je to cenio nebi raskinuo sa tobom zbog druge devojke ako sam u pravu, pogodio je, znao je razlog, otiso je natrag do kreveta i pogledao je u mn i reko si sigurna posle ovoga nema povratka to znaci da se vezujes za mn a ja nisam ko oni pa da te odjebem odma ujutro ako mi verujes onda ideš sa mnom na ceo zivot princezo.
Dal mu verujem, da, zasto? Neznam.
Usto je i pristao mi je i ja sam ustala i prisla mu blize on mi je saputao reci princezo jel si sigurna, kad sam rekla da on je uzeo telefon i nazvao dole i reko da ne treba druga soba, znala sam da me nece pustiti da idem posle ovoga sada, otišao i zaključano je vrata i prilazio mi polako kao da preisputije je moju odluku nzm zašto ali sam poceka sa hodam unazad do zida, nasmejo se imao je osmeh koji bi svako zapamtio priso mi je i rekao da li se plasis mene princezo, okej je ako hoces da odustanes prihvaticu, rekla sam da necu i da sam 100 % sigurna.,on mi je polako prišao glavom i poljubio me je bio je to poljubac u pocetku lagan i malo spor al kasnije je poco da ubrzava i produbljuje poljubac i ugrizao me je za usnicu da mi da do znanja da ga pustim unutra i jesam njegov jezik je istrazivao i moj sa poljubaca je lagano prešao do mog vrata i napravio mi je sljivu i reko sad si moja i nicija vise.
Dok me je ljubio polako me od zida doguravao do kreveta i podlegao me je, posto sam imala samo dolji ves nije mu bilo problem da jednim potezom skinebrushalter i krenula sam da stavim ruke al mi je on uzeo obe ruke i reko mi e e hej nema potrebe ne stidi se svog tela, ljubio me je polako i išao je na nanize kad je doso do gacica stao je i svukao peskir jel mu je bilo nezgodno a i peskir je jedino pokrivao njegovo telo do kraja i imala sam pogled na njega celog, srce mi je pocelo lupati sve brze poceo se vracato do mojih usana i ljubio dok je njegova ruka polako klizila ka mojim gacicama i osetila sam da je stavio svoju ruku unutar njih nije nista radio dok nije video moj izraz lica.
Pocela sam da uzivam i da mu se predajem, nastavio je polako i malo se igrao jezikom u mojoj drugarici i nakon toga me je poljubio on je bio spreman, imao je kondom kod sebe i stavio ga je ali sma ja rekla bez njega nzm zasto, on me je pogledao j rekao dobro princezo ako se desi nesto zajedno snosimo odgovornost, polako je klizio ka unutra i stao je nagao se prema meni i rekao da sam od ovog trenutka zauvek njegova, alkohol koji sam imala je vec nestao iz mene i bila sam svesna i on je polagano usao u m ja sam stegla platu ispod mene, osetila sam bol i nesto vruce znala sam da je to to, nisam vise devica sad sam samo njegova, on se kretao malo brze i bure bol je prepastao u uzitak i onda smo dosli do vrhunca oboje, zaspala sam u njegovom zagrljaju al nakon sto me je on prebrisao da ne budem od krvi i...
......
Docekali smo jutro zagljeni

Drunk togetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora