Eveet şimdi kendimi tanıtma vakti.Ben Arya
Arya Taş.Lise üçüncü sınıfa gidiyorum.Okulum kuş uçmaz kervan geçmez bir yerde.Okulumu seçme sebebim sadece eğitimi iyi olması yoksa hem evime uzak hem de böyle tenha bi okulu asla seçmezdim.Bu arada okulum fen lisesi ama olsun öyle pek abartamıyorum ben okulu.
***Şimdi hikayeye başlayabilirim :) İyi okumalar..
Alarmın çalmasıyla kalkmam bir oldu.Her sene okullar açılacağı için böyle heyecanlı olsamda bunun iki haftaya kalmaz geçeceğini biliyorum.Hemen kalkıp okul eteğimi ve gömleğini giydim sonrada armamı takarak saçlarımı yapmaya başladım.Düzleştirdim ve önlerinden bir tutam alarak arkaya sabitledim.Bu modeli yapmayı seviyordum.Çantamı alarak aşağı indim annemgil çoktan masaya oturmuş beni bekliyorlardı.Bende hemen yanlarına giderek kahvaltımı yapmaya başladım.Bu arada telefonuma bir mesaj geldi.
Gönderen Berk
-Günayın canım kahvaltını yap ve hemen dışarı gel seni bekliyorum :)
Berk ilkokuldan beri en iyi arkadaşım şu ana kadar olan arkadaşlarından onu her zaman ayrı tutmuşumdur.Hem karşı komşumuz da olmasıyla ailelerimiz de birbirini tanıyo.Şahsen ben onun ailesini çok seviyorum.Hatta annesine Kıymet anne diyorum.Birde kardeşi var çok tatlı lüle lüle saçları var.Kardeşi henüz daha on yasında ama çok iyi anlasıyoruz.Yaz tatilinde hep beraber olduk arada o bize geldi arada ben onlara gittim falan her zaman çok eğlenmişizdir.Bu arada Berk in mesajına hemen cevap verdim.
Gönderilen Berk
-Sanada günaydın bitanem hemen geliyorum :)
Yazdım ve hemen evden çıktım.Tam tahmin ettiğim gibi ağaca yaslanmış elinde telefon beni bekliyordu.Yanına yaklaşınca beni gördü ve yanıma geldi.
'Okulun başında beni böyle bekletiyorsan sonlarına doğru napcaz hiç bilmiyorum.'dedi gülerek.Bu tavırlar Berk te oldum olası vardı zaten hem bi hata yapmamak hemde daha iyi davranmak için
'Tamam ama napalım ki canım' dedim.Bu cevabının onu kırmamasını beklerken o gayet rahat davranıyordu.Bu halleri her zaman hoşuma gitmişti.O umursamaz tavırları hep dikkatimi çekmiştir.Ama bazı gözlemlerime göre hepte umursamaz davranmazdı.Taktığı birşeye her zaman birşeyler bulurdu.Bu da onu daha sevecen ve koruyucu yapardı.Ben böyle şeyler düşünürken cevap vermekten hiç sakınmadı.Zaten onu her zaman hazır cevap birisi olarak biliyorum.
'Bir çözümü yok değil' dedi yine o umursamaz haliyle ve çapkın gülümsemesiyle kim bilir aklına hangi kurnaz fikir gelmişti.Daha fazla dayanamayarak hemen sordum.