4.Bölüm

44 5 0
                                    

Sabah yüzüme güneş gelmesiyle uyandım.Kalktığım da Berk le sarılarak uyuyakalmış olduğumuzu fark ettim.Bunu çok kafaya takacak değildim çünkü bizim Berk le böyle uyuyup kalmamız ilk olan birşey değildi önceden de hep böyle uyuyup kalırdık.

Hızla kalkıp Berk i uyandırmaya başladım.Böyle uykusu ağır birinin her sabah benden önce nasıl kalktığına zaten her zaman şaşırmışımdır.

'Beeeerk hadi ama geç kalıcaz ' diye ben hala sızlanırken sonunda artık uyanmıştı.

'Of ya nasıl uyuyup kaldım ben böyle hemen eve gidip hazırlanmam lazım ' diyince artık okula gitmekte olduğumuzu anladığının farkına vardım.

'Hadi o zaman seni bekliyorum çabuk hazırlan yolda birşeyler atıştırırız ' dedim ve Berk de koşar adımlarla kapıya doğru gitti.

Bende hemen hazırlanmaya başladım.Ben yine her zamanki gibi hazırlanırken bugün farklı olarak saçlarımı yana doğru ördüm ve üzerime mavimsi bir hırka aldım.Çantamıda koluna taktıktan sonra hemen aşağıya inip ayakkabı seçmeye başladım.Zaten her zaman en büyük sorunum bu olmuştur.En sonunda siyah yan tarafında mavi renk nike işareti olan bir ayakkabımda karar kıldım ve hızla dışarı çıktım.

Berk daha gelmemişti.Yani aslında şaşırdığımıda söyleyemem sabah kalktığında çok şaşkın ve yorgun görünüyordu.Neyse zaten birazdan gelir diye beklemeye başladım.Beklerken aklıma bir fikir geldi.Berk i beklerken neden yolda giderken yiyebileceğimiz bir atıştırmalık yapmıyordum.Hemen eve girip iki tane sandviç hazırlamaya başladım.Berk bunu çok sevecekti.Her zaman sandviçlerime bayılmıştır.

Yaptıktan sonra dışarı çıktım ve Berk in de dışarıya çıkmakta olduğunu fark ettim.Hemen yanına giderek büyük bir hevesle sandviçleri gösterdim.

'Sürpriiz nasıl ama seni beklerken aklıma geldi bende yapiyim dedim ' dedim Berk e heyecanlı halimle bakarak.

'Süper ya hadi gidelim ' dedi ve sandviçlerimizi yiyerek yola koyulduk.

Sandviçlerimizi bitirdiğimizde Berk bana dönerek

'Bayıldım canım bu maharetini her zaman görmek dileğiyle ' dedi ve gülmeye başladık.

'Tabi canım her zaman ' dedim Berk e göz kırparak.

'Bu hoşuma gitti ' dedi gülümseyerek

Okula geldiğimizde okulun arka tarafına doğru yoğunlaşan kalabalığı fark ettik ve bizde oraya doğru yürümeye başladık.Kalabalığın neden böyle olduğunu düşünürken

'Sen beni burada bekle ben mevzuyu öğrenip geliyim ' dedi ve beni ağacın yanında bırakarak kalabalığa doğru ilerledi.

Berk in erkek arkadaşları çok sert görünümlüydü.Berk beni hiçbir zaman onların yanına götürmezdi.Kalabalıkta kavgadan dolayı olduysa kesinlikle bu işin içinde Berk un çetesi vardı.Zaten etrafta da gözükmüyolar diye kendi kendime düşünürken kalabalık bir anda açıldı ve Berk un arkadaşlarının birisiyle kapıştığını gördüm.Berk de onlara durun diyince durdular ve konuşmaya başladılar.Karşılarındaki kişiyi daha önce hiç görmemiştim.Sanırım okula yeni gelmişti.Berk in sert arkadaşlarıyla kapıştığı için yüzü biraz kötü gözüküyodu .Kaşının kenarıda kanıyodu.İnanmıyorum neden böyle birşey yapmışlardı.

Koşarak Berk in yanına gittim.

'Neler oluyor burada ' dedim Berk e dönerek

'Ben sana beni bekle demedim mi ' dedi , öfkeliydi.Ama neden ?

'Arkadaşların birini dövüyo ve ben merak edip buraya geldim diye sen bana kızıyosun ' dedim bende artık sinirliydim.

'Arya tamam sen gel benimle ' dedi ve beni kolumdan tutup götürmeye başladı.

Beni götürürken rakamda kalan çocuğa baktım.Hem masum nemde sinirli gözüküyodu. Ne olmuştu da böyle bir kavgaya gerek duyulmuştu ki

Berk beni okulun köşesine çekti.

'Neler olduğunu artık anlatacak mısın' dedim artık sabrımın taştığını anlamasını umarak.

Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

'Bak Arya o çocuk okulumuza yeni geldi bizimkilerde arası pek iyi değil bugün de bi sorun çıkmış o yüzden böyle sonuçlandı.Hepsi bu kadar tamam , oldu mu. ' dedi çok öfkeliydi.

'Ta tamam neden bu kadar sinirlendin ki ' dedim kekeleyerek

' Neyse boşver hadi sen sınıfa git ben birazdan gelirim ' dedi ve yanımdan ayrıldı.

Bende sınıfa doğru gitmeye başladım.Kafam aşağıda yere baka baka merdivenlerden çıkarken biriyle çarpıştım..

'Aaah '

Ve tam düşerken beni belinden tutup kurtardı.

Bu o çocuktu.Berklerin karşısındaki çocuktu.Hala belimi tutuyordu ve çok yakın duruyorduk.Yakından daha da çekici duruyordu.Kimin ne sorunu olabilirdi ki bu çocukla

'Kusura bakma ' dedi ve elini belimden çekerek hızla uzaklaştı.

Bende artık sınıfa gelip Berk i beklemeye başladım.Ama ne gelen vardı nede giden . İlk iki derse de gelmemişti.Bundan sonrada geleceğe benzemiyordu.Okul bittiğinde Berk i aradım ama telefonu kapalıydı.Bende mesaj attım.

Gönderilerin : Berk

Ben eve gidiyorum.Okula neden gelmedin.Seni merak ettim.Bana haber ver.

Mesajı da attıktan sonra eve doğru yürümeye başladım.Eve geldikten sonra Berk i tekrar aradım ama yine telefonu kapalıydı.Evde de yanlız olunca biraz dışarı çıkmanın iyi olacağını düşündüm ve dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladım.Lacivert bilekten dar paça pantalonumu giydim.Üzerimede beyaz üzerinde kırmızı ve lacivert şekillerin olduğu bir tişört giydim.Üzserimede kırmızı ceketimi aldım.Saçlarımında örgüsünü salınca hafif dalgalı oldu ve çok hoşuma gitti.Ayakkabı olarak ta lacivert babetlerimi giyerek dışarı çıktım.Hava biraz kapalıkdı.Bende sahile doğru yürümeye başladım.

Deniz her zaman beni dinlendirmiştir zaten .Ellerimi ceketimin cebine katarak yürümeye devam ediyordum.Sonra bir banka oturup denizi seyretmeye başladım.

Denize o kadar çok dalmıştım ki yanıma gelen kişiyi ilkilerek fark ettim.

***Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım.Lütfen hikayeyi okunmaya devam edin.Yeni böüm en kısa sürede geleceek :))

Tek Hata Ben !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin