Тэр уулзалтаас хойш 13 дахь өдөр би тэдэнд үнэнээ хэлснээс хойших 13дахь өдөр. Пак Жиминтэй үерхснээс хойших 7дахь өдөр...
Миний бишээ бидний Еэригүй ертөнцийн 3дахь өдөр... Тэр надаас л болж амьдрах хүсэлгүй болсон. Би л хэлэхгүй эсвэл түүнд боломж олгосон бол ийм дээрээ тулахгүй байсан юм.
Зохиогчийн тайлбар:
Тэгэхээр сүүлийн хэсгийн төгсгөлд гарсан өдрөөс хойш 3 хоногийн дараа Пак Жимин гэх залуу Сылгид санал тавьж тэр ч зөвшөөрсөн. Үүнээс 7хоногийн дараа Еэри найзуудынхаа урд сургуулийн дээвэр дээрээс газардсан... Тэр өдрөөс хойш тэдний анги жөдөр хичээл ороогүй ба охид бүгд хүнд байдалд орсон...Хичээл орсноос хойш охид бие биетэйгээ юм ярисангүй магадгүй. Яагаад ч юм сургууль даяар охидын хооронд юу болсоныг мэдэж байлаа... Бага зэрэг давс алсныг эс тооцвол. Сургууль даяар алдартай нөхөрлөлийн үнэ цэнийг харуулж байсан охидыг. Хонины арьс нөмөрсөн чонос гэлцэж найзыга алсан хэрэгт гүтгэнэ... Энэ мэдээ багш нарын чихэнд ч хүрж сурагчдаас нууцаар багш нар ам уралдан ярина. ТЭД БҮГД Сылгиг онцлох нь тэрэнд бүр ч хэцүү болж шинэхэн найз залуугаасаа салж, сургуулийн шоовдор охин болов. Төгсөхөд сарын хугацаа үлдсэн учир цуу хурдан дарагдсан ч. Охидын амьдрал хүсэл мөрөөдлийг орвонгоор нь эргүүлсэн юм. Тэдний хооронд нөхөшгүй ан цав суусан байлаа...
"Сылги дээвэр дээр гартал Вэнди өөрийн үзэн яддаг тамхи шимтэн сорж байлаа.
Сылги: Вэнди чи чинь юугаа хийгээд байгаа юм бэ?! Ухаан санаа чинь зүгээр үү ингэж болохгүй *Мөрийг нь сэгсрэх*
Вэнди: Ашш чи хэн болчихоод надад юу хийхийг заагаад байгаа юм бэ
Үнэндээ Сылгид вэндигээс гарах архины үнэр бүр ч шоконд орууллаа.
Сылги: Вэнди бид найзууд биз-
Вэнди: Одоо наад новш чинь надад хамаагүй намайг орхи *дээврээс буух*
Сылгигын нүдэнд нулимс хурлаа...""Сылги урдаас шинэ найз хөвгүүнтэй гэж алхах Аиринруу далласан ч тэр харсангүй"
"Харин Жуигын хувьд тэр өөр сургуульд орсон юм"
Бидний нөхөрлөл ингээд дуусах юм гэж үү? Бүгд миний л буруу. Би л бүх зүйлд буруутай...
So sad Yeri😢 bichij baigaa nadad c ewgui sanagdlaa. Gehdee ene nuutslag horror story shuude...
Next part = 8vote&8comment
Goy ugnuud haraad hoorood hurdn oruulchlaa hha💕