Je přestávka a já stojím na chodbě.
,,Ahoj zlato, přijdeš na ten fotbalovej trénink žejo?" optá se Matty hned co přijde a lehce mě políbí do vlasů.
,,Jo jasně, ale ještě před tím si budu muset skočit domu pro věci" řeknu a usměju se.
,,Jo jasný a nechceš tam hodit?" zeptá se mě s tím jeho dokonalým úsměvem.
,,Jo to by bylo fajn, nemusela bych pěšky" zasměju se a on taky.Zvoní.
,,Tak se uvidíme po škole zlato, zatím ahoj" políbí mě a odchází směrem ke své třídě.
Jak jsem na to mohla zapomenout? Jak jsem mohla zapomenout na ten trénink? Ještě že mám toho Mattyho na odvoz.
Aghhhh hodina zeměpisu mě fakt nebavila. Polovina třídy spala a druhá dělala že hrozně poslouchá. Já byla mezi těmi co se snažili poslouchat, bohužel je to tak nudný že jsem to po chvíli vzdala.
Za celý den jsem si všimla Dylana celkem málokrát.
Jednou v hodině angličtiny, jednou v hodině chemie a pak o přestávkách.
V hodině angličtiny jsem si všimla že na mě zírá a tak se střetli naše pohledy, ale jen krátce, po chvíli se otočil směrem k učiteli.Nad tím jeho pohledem jsem se musela usmát.
Je konečně po škole a já mířím k parkovišti.
,,Ahoj Taro" ,,Hej to je Tara" ,,Tara?"
Co se to děje? Proč na mě všichni zírají a říkají mé jméno.
,,Taro, mužů poprosit o fotku?" zeptá se jedna holka a ani nečeká na souhlas, prostě ji udělá.
,,Taro, je pravda že jsi s Mattym jen protože je to sakra sexy fotbalista" zeptá se mě jeden kluk.
,,Ne jasně že ne" odpovim mu a zamračím se.
,,A Taro?".....,,Taro!".... ,,Co Matty?".....,,Pojď" řekne někdo, chytne mě za ruku a táhne mě ke svému autu.
,,Co to má sakra znamenat?" otážu se Mattyho po tom co nastartuje své auto.
,,To je tady normální, teď chodíš s hvězdou fotbalového týmu krásko, už teď jsi slavná" odpoví a zasměje se.
,,Já chodím s fotbalovou hvězdou a ani mě s ním nepředstavíš?" zasměju se.
,,Héj, přestaň" řekne se zamračeným výrazem i když je vidět že se chce taky smát.
,,Dobře, omlouvám se vám vaše výsosti" řeknu rychle a usměju se.
Nejdřív jsme jeli k Mattymu a pak ke mě.,,Hned přijdu" řeknu a vybíhám z auta směrem k domu.
Vyběhnu do pokoje a beru si do tašky sportovní oblečení a pití.
,,Už jsem tady" řeknu udýchaně a nasedám do auta.
,,Ty jsi ale rychlá" řekne Matty překvapeně.
,,Musíš umět" mrku na něj.,,Tak jdeme na to" uslyším hlas Mattyho, když už stojí celý team na hřišti a sleduje co bude dál.
,,Začneme rozcvičkou, kterou provede Sam" otočím se na toho Sama vedle kterého sedím, ani jsem si nevšimla ze se hlásil k teamu.
Sam jde do prostřed a začne provádět několik cviků na nohy a ruce.
,,Tak a jdeme zkusit hrát" řekne Matty a hodí mezi nás míč.
,,Jeden team bude...." tam moje jméno nebylo ,,A druhý... a Tara" tam už jsem své jméno slyšela.Seřadili jsme se podle teamů a začali hrát. Hrál i Matty, bohužel za team proti mě. Chvíli jsem hráli a pak začínalo být opravdu velký vedro a tak si několik kluků začínalo sundávat trička. Hned na to si ho sundal i Matty. Musela jsem si nad jeho tělem zkousnout ret.
Jenže toho si všimnul a tak se pousmál.Bože ten jeho úsměv mě zabíjí.
Je po tréninku a já jdu vedle Mattyho směrem k jeho autu.
,,Tak jak se ti to líbilo?" zeptá se po tom co zavře dveře a zapásuje se.
,,Bylo to fajn, celkem mě to baví" usměju se.
,,To jsem rád" řekne a začne se ke mě přibližovat.
Políbí mě a já mu to oplácím. Pak se přemístí z úst na můj krk, kde zanechá několik flíčků.
Po chvíli líbání jsme se odtáhli a usmáli se.Myslela jsem že už pojedeme, ale zjistila jsem že ještě ne.
Matty vytáhl z kapsy balíček cigaret a otevřel ho.
,,Chceš?" zeptá se mě po tom co si jednu vezme.
,,Já nevím, asi bych neměla" řeknu a podívám se na něj.
,,Ale notak, jenom jednu, aspoň to zkus" řekne přesvědčivě.
,,Tak dobře no" řeknu a vezmu si jednu cigaretu.Zapálí ji a já si popotáhnu.
Je to pěkně hnusný, ale co mě na tom baví, je ten kouř.
,,Dobrý ne?" zeptá se mě s úsměvem.
,,Popravdě? Není to dobrý, ale baví mě ten kouř" řeknu a zasměju se.
Cigaretu jsem nedokouřila celou a tak jsem ji dala Mattymu.,,Tak a jedem" ozve se po tom co dokouří.
Přijedeme před náš dům kde už vidím modré auto svého bratra.
,,Tak pá" řeknu a dám mu pusu na pusu.
,,Ahoj" odpoví a já odcházím domu.,,Čus,už jsi doma jo?" uslyším bratrův hlas po tom co si zuju boty.
Neodpovím a rovnou zamířím do kuchyně kde je Luk.
,,Ahoj, jo už jsem do...ma" řekne koktavě po tom co si všimnu Dylana sedícího u stolu s mým bratrem.
,,Ahoj" vypadne z něj s úsměvem.
,,Kde jsi byla?" zeptá se mě bratr a obejme mě.
,,Ty jsi kouřila?" zeptá se vyděšeně a zakašle.
,,Ehm no já jsem byla na tréninku a pak mě Matty vezl domu a....jo, ale nechutná mi to, ani jsem ji nedokouřila celou fakt" zaskuhrám a sjedu pohledem k zemi.
,,To je hlavní, že ti to nechutná, aspoň to znovu neuděláš" řekne a obejme mě.
,,Ehhhh a teď se jdi převlíknout a hoď to oblečení do pračky" řekne Luk.
,,Jasně" odpovim a mířím nahoru do pokoje kde se převléknu do pohodlného oblečení.
Další část je tu 🖤
Doufám že vás to baví
Vaše Katty_burn
ČTEŠ
S láskou Tara ✔
Teen FictionTento příběh pojednává o dívce které je 16ct a jde na novou školu se svým o dva roky starším bratrem... Jak se z nové holky stane holka populární a kluky chtěná? Čti a prožívej tento příběh jako dívka za obrazovkou co ho vymýšlí. Třeba zrovna ty, b...