Κεφάλαιο 3ο

26 7 2
                                    

Λοιπον παιδιά να σας ευχαριστήσω που είμαστε #541 ranking❤ Πραγματικά ευχαριστώ και ας μην σας φαίνεται μεγάλο



Στην πόρτα ήταν η Σίσσυ
"Καλημέρα αγάπη." Μου είπε ενώ έκατσε καθιστή δίπλα μου.
"Καλημέρα Σίσσυ μου... έγινε κάτι περίεργο.. πάλι είδα αυτό το όνειρο αλλά είχε μάτια το πρόσωπο αυτή τη φορά.. και έμοιαζαν με του Αχιλλέα.."
"Τι είναι αυτό τωρα..; και τι σημαίνει αυτό;"
"Τι με Ρωτάς και εσύ ρε Σίσσυ που να ξέρω."
"Ηρεμια πάνω από όλα! Λοιπόν Αφού δεν έχει ολοκληρωθεί το πρόσωπο μπορεί να μην είναι του Αχιλλέα.."
"Δίκιο έχεις μωρέ."
"Λοιπόν λέω ότι είναι καλύτερα να μην πούμε τίποτα στην γεωργία. Θα δημιουργηθεί θέμα και άστο καλύτερα.."
"Φφ δίκιο  έχεις.."
Και εκεί που καθόμασταν χτύπησε η πόρτα και ξεπροβαλλε η Χρυσάνθη με τον Αχιλλέα..
"Λοιπόν κορίτσια εμείς πάμε δουλειά. Θέλαμε να σας ρωτήσουμε αν θέλετε να βγούμε όλοι μαζί το βράδυ να σας γνωρίσουμε κιόλας." Μας είπε η Χρυσάνθη.
"Ε ναι γιατί όχι. Θα είναι και η Γεωργία ε;" είπε η Σίσσυ κοιτάζοντας με με ένα βλέμμα...!
"Ε φυσικά και θα είναι "
"Οκ τότε τα λέμε τότε;"
"Οκ εμείς σχολάμε 9. 11 να είστε έτοιμες"
"Οκ καλή δουλειά "
Και έφυγαν
"Λοιπόν τώρα είναι η καταλληλη ευκαιρία. Θα βρούμε εκεί πέρα κανένα αγοράκι και θα σου περάσει με τον Αχιλλέα."
"Μακάρι." Αλλά εμένα κάτι μου έλεγε ότι δεν θα είναι κ πολύ εύκολο.
Τέλος πάντων σηκωθηκαμε και φάγαμε πρωινό.. ΚΑΙ για να μην τα πολυλογώ ήρθε το βράδυ...



Ελπίζω να σας άρεσε
Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Γινεται;♾Where stories live. Discover now