Író szemszögéből:
Évszázadokkal ezelőtt amikor egy király rendszer működött világra jött egy nagyon furcsa leányzó a királyi családban ez a gyermek maga volt a pokol szolgálja és egyben az angyalok megtestesítője.ő volt a legszebb és a legaranyosabb bár igazán furcsán viselkedett a környezete és maga a csöppség is.Nőtt nőtt a gyermek még el nem érte azt a kort amikor már kimehetett egyedül a napvilágra.ez a gyermek imádta a természettet és a természet is viszont szerette őt.Egyiknap amikor is a rózsa kertben volt meghallotta ahogy a virágok suttogják neki hogy:
-"fuss drága leányunk tűz van a palotában használd a szülinapi ajándékokat és mentsd meg azokat akik bent vannak"!
A gyermeknek nem is kelett kétszer mondani azonnal elkezdte szedni lábait vissza az otthonához haza az anyjához apjához és családjához szerette az embereket és nagyon aggódott értük csak remélni tudta hogy még időben ér oda.
Már közel járt a palotához már látszódtak a lángok a lány csak szedte a lábait egyre gyorsabban végig csak az járt a fejében hogy kitől kellesz segítséget kérni-e hogy mennyire nem akart a természetnek ekkora gondot okozni hogy ez az ő hibája hogy nem tudott jobban oda figyelni a körülötte lévőkre hogy bizony ez miatta van és ha valaki megsérül az az ő hibája lesz hisz neki kellett volna védelmet nyújtania az embereknek nem pedig fordítva.
A lány oda ért a lángokhoz és elkezdett sírni nem azért mert későn ért oda hanem mert így kérte a természetet hogy segítsen neki hozzon vizet a tűzre...vagy hogy a tűz megsajnálja és abba hagyja pusztítását... És ezt mind nem hiába tette a tűz is felfigyelt a lányra a elkezdte vigasztalni hogy ne sírjon hogy az emberek nem érnek annyit hogy csak kihasználják egymást és ha a lány ennyire szereti őket neki is ez lesz a sorsa csak a lányt akarja védeni...de a lány nem hallgatott rá könyörgött a tűznek hogy nyugodjon le és hogy nem ilyenek az emberek ő ismeri őket mind kedves és jó szívű.A tűz nagyon nem hitt a lánynak de nem akarta hogy miatta sírjon ha nem akarja hogy segítsen akkor majd a saját kárán fogja megtanulni hogy milyenek az emberek és akkor majd be látja hogy nagyon rosszul tette hogy akkor nem hallgatott a tűzre.A lángok kékre váltak és alkut kötöttek a lánnyal ha bármi van akkor elég csak egy erős érzelemre gondolnia és már is mennek a segítségére a természet erejei és hogy mostantól a tűz ott lesz mindenhol a palotában persze ártatlan lángokkal amivel senkinek nem árthat.Igy lett az hogy megmenekültek az emberek és még jobban megszerették a lányt, bár furcsának találtak egyesek és különcnek de nem foglalkoztak vele elfogadták és hálásak voltak neki szerették és tisztelték hogy ilyen csodás lány van mellettük.
Ezek után teltek az unalmas évek mégnem a lány tizennyolcadik szülinapját ünnepelte ahova mindenki eljött aki csak számítot egy apró bált rendezett a királyi család ami nem csak a lány szülinapja alkalmából volt de még jövendőbeli férjet is ezzel az összejövetellel akartak keresni.Persze nem igen kellet keresni hisz rengetegen vágytak a királylány kezére hisznem csak kedves és különleges volt de még szépségében sem volt vetélytársa.A bálon aztán úgy gondolta meglelte az igaz szerelmet és ennek hála rákövetkező hónapban már össze is házasodott kiszemeltjével.
Teltek múltak a hetek egyszer aztán olyan hír jutott a fülébe a lánynak hogy anyja és apja meghaltak egy szerencsétlen balesetben.A lány kapta a birodalmat és a jogos helyet a trónon.Bár mit sem ért hisz a lány rettenetesen szomorú volt.
Megintcsak teltek múltak az évek,amikor is egynap nagyon furcsán viselkedett a drágalátos "király" elkezdett veszekedni a lánynal hogy menjen el az erdőbe és élje ott tovább életét a szeretet természettel hogy neki úgyse kell a trón majd ő vigyáz rá helyette is, a lány erre nemet mondott túlságosan furcsálta a férje viselkedését és nagyon aggódott az emberek miatt hogy mi lesz velük nélküle ki védi majd meg őket,a férj a nemleges választ nem tűrve esett neki a lánynak az volt a szándéka hogy majd ha a lány nem akar elmenni szépen csendbe magától akkor ő majd elintézi hogy ne lássa viszont őt senki élve.Ezt látva a tűz elkezdett kéken világítani és a lánynak eszébe jutott hogy mi történt akkor és mit mondott neki a lángocska.A leány elgondolkozott mélységen csalódott férjében és nagyon szomorú volt hogy becsapta a férfi és az életre akar törni,nem is kellett több a lángnak amint meg érzete a lány nagy szomorúságát azzonal elkezdett növekedni és meg támadta a férfit a lánynak nem lett semmi baja de mégse tudta hagyni a kíváncsiság vajon miért akarta a megölni őt férje és miért akarta annyira az ő helyét is... megköszönte a tűznek hogy megmentette és hogy figyelmeztette bocsánatot kért a tűztől és elmagyarázta neki hogy attól hogy ez történt még mindig szereti az embereket de mostantól majd óvatosabb lesz hogy kiben bízik.
A tűz rábólintott a lány önző kijelentésére és megint csak ugyan azt mondta neki mint akkor annál az incidensnél,de többet már nem fordult elő a lány megtalálta a boldogságot és lett 3 okos fiú gyermeke és 2 gyönyörű lánya akik mind örökölték az erőt amit még a természet adott a lánynak az alku folyamán.Így lett aztán hogy mostanság már minden embernek van egy ereje ez a történet több millió évvel ezelőtt történet és mindenki tudja már hogy miért van ereje és hogy honnan van az ereje.
Nos ennyi is lett volna a bevezető rész szerintem nagyon roszra sikeredett de azért remélem élvezni fogjátok az olvasását a következő részekig is sziasztok UI.:ennek a könyvnek még nem kéne kint lenni 😅😅 szóval egyenlőre ne várjatok a folytatást 😅😅😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
bts Jikook ff:Az ellentétek Párosa
Fanfichelló tudom talán teljesen más új könyvét ígértem de régebben amikor egy könyvet olvastam jött az ihlet és hát megszületett ez az ff is. Nos ha véletlenül ide tévedtél elmondom neked a storyt valahogy ott kezdődik hogy amit ismersz világ az nem igaz...