Az út miatt úgy néztem ki mint a lovak. Büdös és mocskos voltam. Nem hiszem hogy a vadembereknek van zuhanyzójuk ezért én elmegyek és keresek a közelben egy patakot ahol megfürödhetek. Azt mondták szabadon elmehetünk, de nem ajánlják mert hogy sok a vadállat és az erőszaktevő. Szerencsémre a közelben találtam egy patakot. Levettem a ruháimat és belesétáltam a hideg vízbe. A testem összerezzent, de hamar hozzászoktam. Pár perc múlva hallottam a nevetést a hátam mögött. Megfordultam és 4 dothraki állt mögöttem. Egyre közelebb jöttek. Levették a ruháikat és bejöttek a vízbe. Körbeálltak és megpróbáltak lefogni miközben valamit hablatyoltak a nyelvükön.
- Eressz el!- kiabáltam torkom szakadtából mire az egyik befogta a számat. Hirtelen elengedtek és kimentek a vízből. A hátam nagyon fájt ahogy próbáltam kiszabadulni. Megfordultam és egy hatalmas dothraki állt előttem. Biztos ő a Khal. Valamit mondott nekik, mire ők sietve elsétáltak. Próbáltam a kezemmel eltakarni magamat. A tekintetében láttam a vágyait. Csak akkor vette le rólam a tekintetét amikor egy rabszolga odafutott hozzám. Kiadott neki a Khal egy parancsot majd elsétált.
- Had segítsek!- jött be a vízbe és megnézte a hátamat.- Holnapra már nem is fog látszani!- mosolygott majd kisegített a vízből.
- Mi a neved?- néztem rá kíváncsian.
- A nevem Doreah!- mosolygott.- És a tiéd?
- Daenerys- visszasétáltunk a táborba. A rabszolgák ötösével voltak egy sátorba. Doreaht megállították a sátorhoz menet. Messziről figyeltem az eseményeket. Pár perc múlva elindult felém.
- Te érted amit mond?- elképedtem.
- Én már 5 éve vagyok itt Deny. Én is lehettem volna Khaleesi, de aztán az istenek nem engem akartak a gyermek anyjának.
- Hány éves vagy?- leültünk a földre és úgy folytattuk a beszélgetést.
- 18 leszek pár hónap múlva.
- Jól tartod magad- elismerően bólintottam mire ő felnevetett.
- Köszönöm Daenerys. Ezt bóknak veszem- pár percet még beszéltünk, de aztán feltettem azt a kérdést amit nem kellett volna.
- Mit mondott a dothraki harcos?- nagyot sóhajtott.
- A Khal a ma estét veled akarja tölteni- a mosolyom lefagyott. Kellett nekem fürdeni. Akkor azt se tudná, hogy létezem.