Sok információ egy napra...

117 6 0
                                    

Hol vagyok? Mi történt? Felemeltem a fejemet és egy szekéren ültem lekötözve. Rajtam kívül még hárman voltak ott.

- Elnézést! Hol vagyok?- néztem rájuk kétségbeesetten.Az egyik pillanatban még sétáltunk az erdőben Szofival. Most meg itt ülök és úgy hurcolnak, mint egy szénabálát.

-Bajban gyermekem. Nagyon nagy bajban- szólalt meg végül egy idősebb nő. 

- Hol van a barátnőm? Hol van Szofi?-kétségbeesetten kémlelni kezdtem a tájat.

- Mivel ő már felébredt sétálnia kell. Csak az öregeknek és a gyerekeknek van fenntartva szekér. Meg persze annak, aki nincs eszméleténél- magyarázta az öregember maga elé bámulva. Hirtelen lekaptak a kocsiról.

- Te! Sétálsz!- nézett rám egy marha magas faszi akivel úgy döntöttem nem állok le vitatkozni. Egy hosszú lánchoz voltak kötve a rabszolgák. Egem bekötöttek a lánc végére. Egy jó darabig sétáltunk. A kezem már sajgott és ki volt dörzsölve a lánc miatt. Naplementekor megálltunk. Amikor besötétedett tüzet gyújtottak és körbeülték. Megtaláltam az barátnőmet és együtt néztük ahogy a tűznél isznak a vademberek. Egy öreg nő behívta a rabszolgákat a sátrába.

- A legendák szerint Khal Drogo csak egy nőnek fog gyermeket adni! Más nő nem eshet teherbe! Ha valaki mégis teherbe esik meg kell ennie egy csődőr szívét.Ha megtudja enni  ő fogja megszülni a csődőrt, aki meghágja a világot. Ha nem eszi meg, vagy esetleg visszaöklendezi a gyermek rokkant, gyenge vagy esetleg leány lesz. Aki elhozza a Khalnak a fiút, azt fogja feleségül venni. Az lesz a khalasar Khaleesije- ahha.... MIVAN?

Egy Trónok harca történetМесто, где живут истории. Откройте их для себя