Dush!!!
"Aduh! Kepala aku..siapa yang..?!"
Anna mengaduh sakit bila kepala nya terkena satu bola tenis yang melayang entah dari mana.
Anna mengambil bola tenis yang bergolek dibawah kakinya.
"Bola tenis? Apa yang..? Macam mana bola macam ni boleh ada dekat sini? Tak ke naya kalau bocor kepala aku tadi? Nasib baik sikit je..."
Bebel Anna sorang sorang.
"Awak? Bola tu milik saya."
Sapaan satu suara buatkan bahu Anna sikit terhinjut.Anna pandang pemilik suara itu.
"Bola ni..kamu yang punya?"
tanya Anna. Lelaki itu angguk 'ya'."Kalau ini kamu punya,kenapa kamu tak main betul betul? Kamu tau tak kepala saya boleh bocor disebabkan bola ni..*mengusap kasar kepalanya*"
marah Anna tapi lembut je.
"Maafkan saya! Tadi saya cuba nak baling ke arah lain tapi terkena cik ni pula..Maafkan saya!"
Lelaki yang mengaku pemilik bola tersebut asyik meminta maaf tanpa henti sambil menundukkan badan beberapa darjah.
"Dah dah lah.Nah,bola awak."
Anna menghulurkan bola kepada lelaki itu."Ya..Teri--"
Belum sempat nak ucapkan terima kasih satu makhluk gila tiba tiba datang menyerang.
"WACHAAAAAAAA!!!!"
Anna ternganga dan terkejut.
Lelaki yang pemilik kepada bola tadi terpelanting ke belakang."What the yeck...?!*pandang orang yang membelakangi nya*"
...?
"Unnie?!!!"
"Anna? Kamu tak apa apa? Tadi saya tengok kamu...?"
"Apa?Apa? Apa yang Unnie tengok? Lelaki tu cuba nak ganggu saya?!!"
Doktor Nad buat muka seperti tidak pernah ketahui apa yang terjadi.
"Unnie..saya ingatkan kamu dah balik tadi..apa yang kamu--"
"Saya tipu je!"
Anna 'terkesan' dengan kata Doktor Nad.
Anna bangun dari duduknya.
Kaki nya perlahan berjalan depan Doktor Nad."WAAAAACHAAAAA!!!! Pergilah kau!!!"
Anna pula buat gaya kung fu terajang kan Doktor Nad masuk semak samun.
Tendangan Ip Man!! Perghh!!"Ouchh!! Waeyo,Annaaaaaaaa!!?"
Raung Doktor Nad.Lepas buat terajang Ip Man tu,Anna segera dapatkan lelaki yang di wacha Doktor gila tadi.
Sampai terbaring lelaki itu dibuatnya Doktor gila.
"Hei,awak tak apa apa ke?"
-Anna.
YOU ARE READING
Doktor Gila
RandomApa jadi kalau kamu jatuh sakit? Siapa yang akan kamu cari? Doktor,bukan? Tapi... Macam mana kalau.. Orang yang merawat sakit kamu ialah Orang yang dekat dengan kamu saja. Tak payah nak jauh jauh ??? Siapa orang tu,ya? ?? Mungkin orang yang kamu ken...