Na světě existuje jedno překrásné místo,jeden veliký překrásný les ve kterém je spousta magickych stvoření,které spolu žijí v míru.
Mezi ně patřím i já Lilith a mé sestry. Každá z nás má na starost jedno roční období. Bydlíme v tomto magickém lese už spousty let. Tento les se nachází kousek od lesa,který patří lidem. Naší prací je aby všechny roční období byly v přesný den v který mají být.Ráno bylo jako každé jiné.
Zrovna začínalo Jaro a tak měli Jane a Růženka spousty práce ze vším tím připravováním. Šla jsem se podívat jak jim to jde. Růženka barvila první jarní květiny a broukala si u toho. Jane posílala k lidem různé zvířata která v jejich světě jsou. Pegi a Lena krmili zvířata která žijí u nás.
"Ahoj Lilith."Pozdravila Veru.
"Ahoj Veru." Usmála jsem se.
Podívala jsem se na Jane,zrovna rozmrazovala rybníky. Na zem si položila velikou mapu a foukla na místa,které potřebují rozmrazit rybníky,pak se posadila k Růžence a začala malovat trávu. Bambi ležel spokojeně vedle Jane a koukal na ně.
Viki měla plné ruce starých návrhu na vločky. Asi s tím šla za Zitou,Viki se pečlivě dívala na cestu,ale stejně zakopla.
"Ukaž pomůžu ti s tím."Nabídla jsem se a pomáhala jsem jí zbírat ty papíry.
"Děkuji."Špitla.
Obě jsme se vydali za Zitou. Měla zatáhnuté záclony takže jí nešlo vidět do oken.
"Zito!"Zaklepala jsem na dveře,ale nikdo mi neotevřel.
"Zito! To jsem já a Viki! Neseme ti staré návrhy na vločky!" Křikla jsem a klepala jsem dál.
Zita otevřela dveře. Vypadala unaveně.
"Položte to na stůl."Řekla a odebrala se zase do domu. Pokrčila jsem rameny a položila to na stůl.
"Jak si vede Jane?"Zeptala se Zita znuděně.
"Dobře. Právě malují trávu a květiny." Viki zněla zasněně.
Zita do ní zabodla svůj ledový pohled.
Jakmile ho Viki spatřila okamžitě zmlkla. Nastalo ticho.
"Zito,dneska je oslava Jara příjdeš na ní?" Prolomila jsem mlčení.
"Jistě,že. Každý rok oslavujeme Jaro. Oslavujeme i léto,podzim a zimu takže přijdu i letos." Zita si sundala svojí ledovou korunu a prohlížela jsi jí.
"Co dělají ostatní?"Zajímala se Zita a při tom si stále prohlížela svou korunu.
"Pegi a Lena krmí zvířata. Veru by tam měla být někde s nimi." Odpověděla jsem.
"Zajímavé.."Zita si nasadila svou korunu a podívala se na nás.
"Jestli to bude vše co jste mi přišli říct tak můžete odejít." Zita se otočila a vydala se směrem k ložnici.
Neřekla jsem na to nic a odešla jsem za ostatními,Viki šla se mnou.
Večer jsme měli oslavu Jara. Zita dorazila jako poslední.
Jane každé z nás nalila džus.
"Tak na další nádherné jaro!"Pronesla a všechny jsme si přiťukli. Zbytek večera jsme se náramně bavili,dokonce i Zita vypadala pobaveně. Večer jsme šli všechny spát.Ráno bylo nějaké divné..Chladné. Nevšimla jsem si toho jen já,ale i Jane a ostatní.
Všechny jsme se sešli dolu,všechny až na Zitu a Viki.
"Co se děje? Mělo být teplo a né chladno.."Jane zněla rozrušeně.
"Kde je vlastně Zita a Viki?"Pegi se rozhlížela po bělovlasé dívce a její pomocnici.
"To né.. "Veru držela mapu a vypadala vyděšeně.
Proběhla jsem k ní,abych se podívala co se stalo.
Celá mapa byla zmrzlá.
"Tohle si za rámeček nedá!"Vykřikla jsem a běžela k ní domů.
"Zito! Okamžitě otevři!"Bouchla jsem do dveří,které se následně rozrazili. Zita byla pryč,dokonce i její mazlíčci byly pryč.
"Lilith?"Pegi a ostatní holky za mnou běželi. Všechny vstoupili dovnitř a byly prekvapeni stejně tak jako já.
"Jsou pryč..Nejsou tu ani papíry na vločky! Nic tu není.."Křikla Jane.
"Všechny naše přípravy jsou v troskách! Úplně na nic!"Jane byla opravdu naštvaná.
"To bude dobrý.."Růženka položila Jane ruku na rameno.
"Musíme je najít!"Vyběhla jsem ze dveří. Holky běželi za mnou.
"Kam to jdeš?"Vykoktala uřícená Veru.
"Pro mapu." Ze šuplíku jsem vytáhla mapu.
"Zita nemůže být daleko..Podle mě bude někde tady." Ukázala jsem prstem na místo které měla Zita ve světě lidí nejradši.
"Musíme se tam vydat!"Pokračovala jsem.
"Dobře..Výjdeme ještě dnes!"Jane a ostatní se šli zbalit.
YOU ARE READING
Roční období: Útok Zimy
FantasyTato kniha vypráví o čtyř sestrách.Jane,Lilith,Pegi a Zita. Sestry žili v mystickém lese který byl kousek od toho lidského. Zita měla dost toho jak jsou lidi v zimě doma. Měla dost toho jak je Zima poslední roční období a tak se rozhodla převzít vlá...