Na začátek vám popíšu jak holky vypadají.
(Jestli se je někdo rozhodne nakreslit bude borec xD)
Jane&Růženka
Jak už jistě víte je to sestra Jara. Má na starost všechno co se týká jara. K dispozici má jednu pomocnici,která se jmenuje Růženka.
Růženka pomáhá připravit všechny druhy květin.
Jane nosí duhové šaty a na hlavě má sedmikráskový věneček.
Má dlouhé blonďaté vlasy,které má až po záda a modré oči.
Růženka má dlouhé hnědé vlasy a má prsten který pripomona růži.
Růženka má kratší červené šaty. Její oči jsou červené.Její mazlíček jménem Bambi:
Lilith&VeruLilith je sestra Léta. Má na starost všechno co patří k Létu. Stejně tak jako Jane má jednu pomocnici jménem Veru.
Veru má na starost teplotu vody. Musí být krásně osvěžující a čistá.
Lilith má žluté šaty,které mají dole tmavě žlutý okraj. Má světle hnědé vlasy,které má zapletené do copku a v nich má zapletene různé květinky.Zapletené vlasy má až po zadek.Jeji oči jsou zelené.
Veru má hnědé dlouhé vlasy. Má světle modré šaty. Její oči jsou modré.
Její mazlíčci Kiko a Kess:
Pegi&Lena
Pegi je sestra podzimu. Stejně tak jako její dvě sestry má také na starost jedno roční období a tím je podzim. Na pomoc má Lenu. Lena má na starost barvy listí a jejich tvary.
Pegi má tmavě hnědé dlouhé rozpuštěné vlasy a k těm jí ladí její tmavě hnědé oči. Její šaty jsou zeleno hnědé.
Lena má oranžové šaty a zrzavé vlasy. Její oči jsou žluté.
Její mazlíček jménem Greys:
Zita&VikiZita je sestra zimy. Má na starost zimu.
Její věrná pomocnice se jmenuje Viki.
Viki má na starost vločky,navrhuje je od Jara až po podzim. Týden před tím přijde za Zitou jestli ze vším souhlasí. Zitě se to vždy líbí a tak s tím souhlasí.
Zita nosí ledovou korunu. Má modré šaty přes, které má přehozený bílí plášť. Má dlouhé bílé vlasy a výrazně modré oči.
Viki má bílé šaty a světě žluté vlasy. Její oči jsou modré.
Její mazlíčci jménem Sofa,Miley,Chloe,Madison a Ťaf.
YOU ARE READING
Roční období: Útok Zimy
FantasiaTato kniha vypráví o čtyř sestrách.Jane,Lilith,Pegi a Zita. Sestry žili v mystickém lese který byl kousek od toho lidského. Zita měla dost toho jak jsou lidi v zimě doma. Měla dost toho jak je Zima poslední roční období a tak se rozhodla převzít vlá...