•5•

132 17 2
                                    

Merhaba ballarım. Umarım hepiniz iyisinizdir. Bu kadar bölüm bildirişi için hepinizden özür dilerim. Kapak yaptıkça bölüm olarak da paylaşıyorum ki siz de görünüz.Yaptığım tasarımları beğensiyseniz ne mutlu bana, çünki ben yaptığı kapağı nadir beğenen biriyim. Hem pek de bu konuda yetenekli olduğum söylenemez. Doğru, 3-4 yıldır kapak yapımıyla uğraşıyorum, amma bu işte hala kendimi amatör olarak görüyorum. Hepinizin de bildiği gibi kapakları telefondan yapan biriyim, o kadar program kullanarak yapan kişilerle yarışamam bu konuda.

Dokunmak istediğim bir diğer konu; Bazı çift karakterli kapakları pek de güzel ( berbat bile derim) yapmaya bilirim, eğer öyle yaparsam lütfen çekinmeden yenisini isteyin. Zira itiraz etmeden yaparım. Amma biraz beklemeniz gerekir.

Bir de kapaklarda benzer detaylara pekde önem vermeyin lütfen 👉🏻👈🏻 Bazen bir detayı çok fazla seviyorum ve bana göre incelik katıyor kapağa , o yüzden kullanıyorum bir çok kişininkinde de. Ki bunun sorun olmaması dileğiyle.

Yanlış anlamayın , amma lütfen benden kitaplarınızı reklam etmemi ve ya destek olmamı istemeyin. Acımasızlık ve ya burnu havadaymışım gibi algılamayın lütfen. Ben ki en yakın arkadaşlarımın kitaplarını bile tanıtmıyorum, beğenmediğim süreçte. O yüzden lütfen beni zor durumda burakmayın. Sizi asla kırmak istemem.

Minnacık bir şey de hatırlatmak isterim ki, bunu hobi olarak yapıyorum. Bunu yapmak gibi bir mecburiyyet içinde değilim hepinizin bildiği gibi, o yüzden, lütfen bazılarınız size borcum varmış gibi istek atmayı bırakın. Eğer düzgün bir şekilde yaza bilmeyeceksiniz ve ya beklemiyecekseniz ısrar  ediyorum, kapak yapmamı istemeyin.

Ve benim güzellerim, en çok da minnetdarlığımı bildireceyim konu; 3K olmuşuz. Daha geçen baktığımda 2k'ydı. Gerçekten çok teşekkür ederim, vaktinizi ayırıp göz atdığınız ve yorum yaptığınız için. Ben 5 kişi görünce bölümü sevinen biriyim ve 3k kişi çok fazla ve çok güzel. Benim gibi birini çektiğiniz için, tasarımlarını beğendiğiniz için tekrardan çok teşekkürler.

Size iyi günler dilerim

Size iyi günler dilerim ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wattpad Kapak Tasarımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin