2.bölüm

160 29 5
                                    

Alarmım sayesinde 12:00'de uyandığımda yataktan kalkıp ilk olarak elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim okul bu kadar geç olurmu ve diyorsunuz biz geç gidip geç geliyoruz buda benim işme yarıyor tabi tam bir uykucuyumdurda dolabıma doğru gidip bu gün giyiceğim kıyafetleri elime alıp giyicekken telefonuma bir mesaj geldi.

Su:bu gün partide ne giyiceksin

 

Ben:ne partisi okul var bu gün

Su:ben sana dün söyliyemedim bu gün okulca düzenlenen bir parti var tabi normal bir parti değil

  

Ben:bilmiyordum,nasıl bir parti?

Su:bu partide kan,biraz tatlı veeee müzik var

  

Ben:hani kan yoktu burda?

Su:biz vampiriz biliyorsan kan olmadan napıcaz arada böyle parti niyetine veriyorlar

Ben:Ne zaman?

Su:bir saat sonra

Ben:tamam nerde beni alırmısın ben napıcam ya of ya ofof! hadi by ben hazırlancam beni al

cevap vermesini beklemeden telefonu  yatağa fırlatıp ne giysem diye düşündüm ve her zamanki gibi beynimdeki ampul yandı okuldaki tema gibi kırmızı sıyaklı üstü dar altı kabarık mini elbisemi giydikden sonra saçlarımı maşa yapıp dağınık topuzla önümden iki tutam saç bıraktım ayağımada siyah converselerimi giydim veee hazırım elbisemin cebine ise telefon,para gibi önenli eşyalarımıda aldıktan sonra aynada kendime bakıp makyajımın eksik olduğunun m varıp koyu kırmızı ruj,eyeliner,kalem tamamdır aşağıya inerken babam karşıdan bana hayranlıkla bakıyordu gözleriyle resmen yedin beni babiş.

Beni kendi etrafımda çevirdikten sonra hiç birşey diyemeden kapı çaldı ve babamı öpüp hemen çıktım o kadar şaşırmıştıki nereye gittiğimi bile sormamıştı waoww

"Su bune hal çok güzelsin"

"Ayça harikasın"biz böyle konuşurken onun elbisesini anlatayım pembe üstü dar altı tül önü kısa arkası uzun bir elbise ayakkabıları ise beyaz bir babet harika neyseki Göktuğ gelip bizi konuşmaktan,bakışmaktan kurtardı ne Göktuğmu??!! o niye benim evime geldi

"senin ne işin var burda"

"iki güzel arkadaşımla gitmek istedim gidiyimmi"

"tabiyki hayır hadi gidelim"ben rahat rahat yürürken Su zorlanıyor gibiydi babet ayağına vurdu galiba iyimisin gibisinden bir bakış atınca hayır diye başını salladı.

Bende örnek bir arkadaş olarak ona evden uzak olmadığımız için koşup hemen bir beyaz vans getirdim onunkinide eve bıraktım yolda rahat bir yürüyüş ile okula varmayı başardık.

herkez ordaydı hemen gidip klubede oturduk ve bütün zamanımızı oturup telefonlarımızda geçirdik arada kan aldık çok özlemişimmm gelmişken dans etmeden gitmeyelim dedik ve oynayıp kurtlarımızıtdöktük neyse biz zaten inek vampirler olduğumuz için dansı bile becerememiştik evlere dağılırken ben Sulara gidicektim bu gün onlarda yatıya kalıp film seyredicektik biz ikimiz ayrıldıktan sonra Sulara vardığımızda direk ayakkabılarımı vermek için çıkarıyorduki ben engelledim nasılsa tek arkadaşım onlardı..

Onun odasına gidip bir film açtık  tahmin edin ne izliyoruz vampire daires yaklaşık 2 saat boyunca izlemiştik saat daha dokuzdu meğer napsaknapsak?!?derken kendimi sabah 10da daha yeni uyanmış buldum oda yanımda uyuyordu.

Bu gün benim doğum günümdü fakat o kadar önemli değildi insanlar gibi heyecan yaşamıyordum ben.Su ile aynı yatakta sarmaşdolaş uyumuştuk canım arkadaşım benimmm,hemen aşağıya indim sevgi yeyze ve mesut amca aşağıda kahvaltı hazırlıyorlardı bende onlara yardıma gittim ve ikimiz için birşeyler alıp yukarıya çıktım yeni uyanmış uykulu gözler beni görünce aniden açıldı ve boynuma atladı.Tabi benimde ayağıma yemek gelse bende sarılırım neyse biz giyinmiş vaziyette okula gidiyorduk onların evi daha uzaktı bir ara başım döndü ve düşecek gibi oldum hemen yanımdaki direğe yaslanıp dengemi sağlamayı başarmıştım...

SİZCE AYÇAYA NELER OLUYOR

LÜTFEN OKUMAYA DEVAM EDİN VOTE VE YORUMJARINIZI BEKKİYORUM TEŞEKKÜRLER

sonsuzluğa bir adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin