🍩Barni szemszöge🍩
Nagyon kedves lány ez a Heni de még nem tudja,hogy mire készülök! Muhahaha! Minnél hamarabb be akarom mutatni Beninek,szép pár lennének még így bele gondolva is.
Na de ezt a témát tegyük is félre szépen ugyan is hajali öt van én meg még az ágyban döglök és kilencre ott kell lenni a PlayIt-en. A gondolat menetemet a telefonom zavarta meg ugya is egy leányzó írt nekem. De kicsoda! Ohhh hát persze!
Horváth Henrietta. Nagyszerű!😁😁
[Barni=Ba,Heni=H]
-----------------------------------------------------------------------------------------
H:Szia! Beszéltem Laurával és szabályosan le volt sokkolódva,hogy veled megyünk a PlayIt-re!
Ba:Szia! Ennyire örült?
H:Hallod vagy tíz percen keresztül nem szolt a telefonba,aztán rákérdeztem,hogy itt van-e!? és akkor szólt a telefonba,hogy itt van csak éppen öröm percet tartott!😂😂
Ba:Most ez komoly?😂😂
H:Eskü😂😂
Ba:Az durva anyuddal beszéltél?😉
H:Aha,azt mondta,hogy mehetek veled!
Ba:Yeee😆
H:Viszont.....
Ba:Ajjaj😅
H:Arra érek haza,hogy a kezében ül az asztalnál egy borítékkal és abba a borítékba igazából kettő PlayIt jegy volt!
Ba:Rendes anyud van!
H:Akkor nem ismered eléggé!😅😅😅
Ba:Annyira borzasztó??😂😂
H:Nem csak......áhh hagyjuk😆
Ba:Ha már elkezdted akkor fejezd is be!
H:Ahhhjj......amint haza értem tegnap az volt az első kérdese,hogy pasizni voltam?!semmi szia vagy valami!
Ba:Tipik szülők😅😅
H:kb
Ba:én megyek mert különben sose fogok végezni a sminkeléssel!😉
H:XD Jó tudni,hogy Abosi Barnika sminkel!😂😂😂
Ba:Nem ám.....el ne hidd,amúgy meg reggelizni megyek! 7-re ott vagyok nálatok!
H:oksaaa
Ba:Szia te kenyérfejű😂😂😅😅
H:Szia te cukros uborka😅😅😂😂😂
----------------------------------------------------------------------------------------
🍩Heni szemszöge🍩Istenem mi volt ez az értelmes beszélgetés emberek,itt szakadok az ágyamon a röhögéstől!
Na valamit kéne magammal kezdeni mert 7-re itt van én meg még fekszek az ágyamban a szexuále pizsimben,de jóó!
Valami isteni csoda folytán NAGY nehezen vettem magamon valami erőt. Elvégeztem a reggeli rutinomat,utána felöltöztem. Lementem reggelizni utána fogat mostam,mert mér ne!
És mind ezt sikerült fél 7-re befejeznem,nagyszerű!
Egyszer csak arra leszek figyelmes,hogy csengetnek. Mentem ajtót nyitni akkor megpillantottam az ajtó elött Laurát,beengedtem leültünk a kanapéra beszélgetni. Ezzel annyira elütöttük az időt,hogy azt vettem észre,hogy 7 óra és dudálnak valószínű hogy,Barni az. Kinéztem és láss csodát tényleg Barni volt az de nem egyedül,hanem Gery:)-val! (geripszilonszmájlival)
Te jóó ég!! Laurával kedvenc közös videósunk. Intettem barátnőmnek,hogy ideje indulni mert drága Barnika itten van.
A telefonomat zsebre vágtam a lakás kulcsomat bele tettem a kekszi tornazsákomba! Oda mentünk a fiúkhoz köszöntünk,Lau csinált közös képet Barnival és Geryvel,én meg csak Geryvel,mivel Barnival már tegnap csináltam!
Beszáltunk a kocsiba és elindultunk Budapestre! Yeeey!
Út közben sokat hülyéskedtünk,énekeltünk Geryvel jobban megismerkedtünk! Lau még Barnival is megismerkedett!
Fél kilencre megérkeztünk a PlayIt helyszínére. Kiszálltunk a kocsiból és mit láttam? Egy fekete csodát azaz egy fekete audit! Ohhh és hab a tortán,hogy nem is akárkié ez a szépség!Szevatoook!
Itt lenne a kövi a rész remélem elnyerte a tetszésedet!
Igen neked ott a képernyő elött,ha igen akkor örülök!
HOLNAP ÚJ RÉSZ!!!!
YOU ARE READING
Szerencsés Playit[BENIIPOWA.FF.]
FanfictionEgy kis ismertető a sztoriról ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sziasztok! Horváth Henrietta vagyok 19 éves! Szeretek rajzolni és táncolni. Kedvenc videósom Nagy Benedek alias BENIIPOWA! Oda meg vissza vagyok érte lassan kerek egy éve nézem...