🍩Heni szemszöge🍩
Heniiiii.........jó reggelt!-integetett elöttem barnika.
Hmm....mivan...itt vagyok!-válaszoltam a bambulásomból kizökkenve. Mit nézel annyira?-kérdezte nevetve-Csak nem Benit!?-húzogatta a szemöldökét. De sajnos el kell szomorítsam mert nem benit néztem!-Nem dehogy is! Igazából lényegtelen az egész!-válaszom hallattán lebiggyesztette a száját. Ahhjjj pedig kezdtem azt hinni!-tetette a sértődötted. Amúgy azt akartam csak kérdezni,hogy jössz velünk haza vagy még ácsorogsz itt egy ideig!-nevette el a végét. Kicsit se nézett ki úgy mint egy reumás fóka! Mármint nevetés közben! Megyek!-válaszoltam-Azt hitted hogy csak úgy itt hagyhattok?-vágtam be a durcit. Nem csak állsz itt mint egy fasz és hiába kiabálunk neked de te nem hallod!-keménykedett. Na jó van ám aztán!-fejeztem be a "vitát"! Eme gyönyörűséges beszélgetés után elindultunk a Lauráékhoz. Akivel Geryke beszélgetetett,de ezt eddig is tudtátok de jóvan az! Benitöl könnyes búcsút vettem és elindultunk a srácokkal a "barnimobilhoz". És kezdetét vette egy újabb 2-3 unalmas óra utazás! Yeeeepp!
Egy kis na jó rohadt sok idő után megérkeztünk Debrecenbe,elösször Laurát vittük haza aztán a meg engem. Ez egy értelmes mondat volt! Barniék kitettek otthon és már el is mentek mert azt állították be,hogy valami fontos dolguk van! Na persze,és ugyan ki veszi be ezt a rizsát!? Mert én aztán nem az tuti fix! Na mindegy,bementem az imádott kis házunkba és kit látok otthon? A drága muteromat,akit nagyon szeretek.
Na milyen volt?-kérdezte anyum. Neked is szia! Amúg nagyon jó volt kár hog el kellett jönni de ok!-válaszoltam ugrándozva és közben tapsikolva. Kicsit se néztem ki úgy mint egy fogyatápos,ááhh dehogy!
Na ilyenkor nem tudom eldönteni hogy ismerlek-e!-mondta nevetve anyu. Én is szeretlek!-válaszoltam neki-Amúgy mi lesz a vacsi?-juhj ezek a sablon kérdések!
Milánói és utána hogyha megérdemled akkor tiramisu!-válaszolt a kérdésemre.
Nyamiiii-kezdtem el megint játszani a dilinyóst-De várjunk csak miért ne érdemelném meg?-érdeklődtem
Háth nem is tudom-nevetett anyum-Lényeg a lényeg majd szólok ha kész a vacsi addig menj fel a szobádba!-adta ki a parancsot muterom.
Igen is asszonyom-rohantam fel nevetve az emeletre a szobámba❤🍩Sziasztok fánkocskáim!🍩❤
Tudom régen volt rész ezt bánom! De ahogy Beni is mondaná "Tanulunk a hibáinkból!"
A mai napon még teszek egy részt! Pontosan nem tudom hogy mikor de szeretném ha minnél hamarabb kint lenne!
YOU ARE READING
Szerencsés Playit[BENIIPOWA.FF.]
FanfictionEgy kis ismertető a sztoriról ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sziasztok! Horváth Henrietta vagyok 19 éves! Szeretek rajzolni és táncolni. Kedvenc videósom Nagy Benedek alias BENIIPOWA! Oda meg vissza vagyok érte lassan kerek egy éve nézem...