ပန္းကေလး၏နားခိုရာ.... 🥀🥀🥀
Ep....23Soo: ဟမ္...ကိုယ္....
Kai: ေနေကာင္းရဲ႕လား ငါမင္းကိုလာႏႈတ္ဆက္တာပါ
ငါLAကိုအပီးသြားေတာ့မယ္.......Soo: omm ေနေကာင္းပါတယ္.....
ေကာင္းပါတယ္သြားပါ.....Kai Pov: မင္းငါ့ကိုမတားေတာ့ဘူးလား......
Soo Pov: ငါနင့္ကိုခုေနတားရင္ေရာ ဟင့္အင္းငါတားလဲနင္သြားမွာပါပဲ.....
Kai: ငါမသြားခင္မင္းကိုဖက္ထားခ်င္တယ္......
Soo: ရပါတယ္.....
Soo ရဲ႕အနားကိုတိုးသြားတာ တင္းၾကပ္စြာ Soo ကိုဖက္ထားလိုက္တယ္.....
Soo ကိုခုလိုတခါမ်ွ ဖက္ခြင့္မရခဲ့......ပါးေလးေတာင္မနမ္းဖူးႏႈတ္ခမ္းခ်င္းထိကပ္ခဲ့ဖို႔အတြက္ဆိုေဝးေလစြ Soo နဲ႔႐ိုးသားစြာ ေနခဲ့ၾကတာ......
ခုေတာ့သူမကိုယ္ေလးကိုသိမ္းၾကံဳးပီးဖက္ထားလိုက္တယ္...
သူမ ပခုံးထက္ေခါင္းေလးတင္ပီးသူမကိုေပြ႔ဖက္ထားရသည္
Soo:ကိုယ္....
Kai ဖက္ထားရာမွ အတင္း႐ုန္းထြက္မိတယ္......
Kai: မ႐ုန္းပါနဲ႔ ခဏေလး....ခဏေလးပါပဲ.....
ပခုံးေပာ္စိုစြတ္လာ မႈေၾကာင့္သူငိုေနတာသိပီး ႐ုန္းကန္ေနမိတာ ခုေတာ့သူက မ႐ုန္းပါနဲ႔လို႔ဆိုတာေၾကာင့္အသာျပန္ၿငိမ္ပီး သူ႔ရဲ႕ေက်ာျပင္ကိုဖက္တြက္ထားမိတယ္သူ့မ်က္ရည္ေတြကို ခ်စ္ရသူကိုမျမင္ေစခ်င္ပါ.....
ရင္ေတြပူလြန္းလို႔မ်က္ရည္ေတြကလဲအျပင္ေတာင္ ထြက္လာေလပီ.....
သူတို႔ ကခ်စ္ရက္နဲ႔ေဝးၾကရမွာတဲ့လား.....အတန္ၾကာဖက္ထားရင္းငိုေနမိရာ.....
Kai:KyungSoo ငါသြားေတာ့မယ္ေနာ္......
က်န္းမာေရးဂ႐ုစိုက္ေနာ္..... ေကာင္းေကာင္းေနခဲ့ပါ
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ......သူတခါမွ မသုံးခဲ့ဘူးေသာအေခၚအေဝၚ ခ်က္ခ်င္း တည္တ့ံသြားေသာမ်က္ႏွာထားေၾကာင့္ Soo ေၾကာင္အေနမိတာေတာ့အမွန္.....
ေက်ာခိုင္းသြားတဲ့ ခ်စ္ရသူကိုေငးၾကည့္ေနရင္း မ်က္လုံးေတြျပာလာတယ္ ႏႈတ္ခမ္းနားကို စီးက်လာတဲ့အရည္တခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ ဆြဲပြတ္ကာၾကည့္လိုက္မိတယ္ ေနာက္ဆုံးသိရတာက ခႏၶာကိုယ္တခုလုံး ယိုင္လွဲ၍အေမွာင္ဖုံးသြားျခင္း......
YOU ARE READING
ပန္းကေလး၏နားခိုရာ
Fanficသာယာေျဖာင့္ျဖဴးေနေသာ အခ်စ္ ကမၻာေလးထဲကုိ ကံၾကမၼာ အလွည့္အေျပာင္းေၾကာင့္ ပူေဆြးေသာကေတြ မဝင္လာပါနဲ႔ အသက္တမ်ွ ခ်စ္ရသူရဲ႕ရင္ခြင္ထက္အျမဲ နားခိုခ်င္၍သာ...............