1- Ποια είμαι εγώ

28 6 0
                                    

Με λένε Οφηλία, αλλά οι φίλου μου με φωνάζουν Λία. Είμαι 14. Αν με γνωρίσεις θα δεις οτι δεν είμαι τίποτα το ιδιαίτερο, ένα φυσιολογικό κορίτσι, θα έλεγε κανείς. Έχω μια γάτα (ναι προτιμώ τις γάτες από τους σκύλους, fight me). Έχω μια μικρή αδερφή, 6 χρόνια διαφορά , την λένε Ελπίδα, αλλά αρκετά για αυτήν. Μου αρέσει η μουσική και η τέχνη, κάθε λογής καθώς η όποια τέχνη παραμένει τέχνη. Δεν θα θεωρούσα τον εαυτό μου τον πιο αθλητικό τύπο, ωστόσο μου αρέσει πολύ η ιππασία, κάνω από 11 χρονών. Παίζω κιθάρα και μου αρέσει να τραγουδάω (δεν έχω την τέλεια φωνή αλλα με την εξάσκηση όλο και βελτιώνομαι). Μου αρέσουν πολύ οι παλιές ξένες ταινίες που διαδραματίζονται στις δεκαετίες 70's, 80's, 90's (πόσο θα ήθελα να είχα γεννηθεί τότε). Ξέρω 3 ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Ιταλικά και Γαλλικά. Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με το θέατρο. Έκανα μαθήματα υποκριτικής αλλά τα παράτησα μετά από 3 χρόνια. Βλέπετε , οι γονείς μου δεν ήταν ικανοποιημένοι με την ιδέα μου και μόνο να γίνω ηθοποιός. ''Είσαι για πιο μεγάλα πράγματα'' , ''Οι ηθοποιοί με το ζόρι την βγάζουν πέρα στις μέρες μας'' , ''Μα γιατί να μην γίνεις γιατρός; Και να σπουδάσεις στην Αμερική; Έχουμε και μια θεία εκεί! Και μπορείς κι όλας........'' Ναι φυσικά και η Αμερική ακούγεται ωραία, αλλα είναι κάτι που θα ήθελαν οι γονείς μου να κάνω, όχι εγώ. Ωστόσο, έχω ακόμα όνειρα. Όπως, να ταξιδέψω. Αλήθεια μου αρέσει να ταξιδεύω και να εξερευνώ τα στενά από νέες χώρες, να μαθαίνω για την ιστορία και την κουλτούρα της κάθε μιας από τους ντόπιους, να γεύομαι το φαγητό τους. Όσο εσωστρεφής κι αν φαίνομαι, πραγματικά το λατρεύω. Ο ναι, να κάτι άλλο για μένα. Είμαι εσωστρεφής. Οχι αντικοινωνική, απλά κρατάω πολλά για τον εαυτό μου. Δεν νομίζω πως κάποιος θα ήθελε αλήθεια να μάθει τι σκέφτομαι. Κι αν όντως ήθελε , είτε δεν θα ήθελα εγώ να του εξηγήσω, είτε αν έστω ήθελα, δεν θα μπορούσα. Γιατί απλά είναι τόσα πολλά. Και απλά δεν μπορώ να εκφράσω τι σκέφτομαι με λέξεις. Μπορεί βασικά κανείς μας; Με ακρίβεια; Χμ..

Έτσι κι αλλιώς, δεν είμαι κάτι το ιδιαίτερο... Είμαι;

Μα, δεν είμαι τίποτα το ιδιαίτερο...Where stories live. Discover now