Pov-cristi
Ahh am stat doua lectii cu el in banca iar el nici nu s-a uitat la mine !
Offf nu cumva nu sunt atragator!
Oare ce sa fac ca sa-i capat atentia
Poate sa-l mangai pe picior ?
In timp ce il mangaiam am observat ca sa rosit pe fata oare asta inseana ca ii place ?
Mam uitat sub banca si am observat juniorul lui sa sculat, inseamna ca ma place !
Uhh ce usurare ! Mi am ridicat mana mai in sus spre junior si din pacate nu am ajuns pana la el ca a sunat la pauza.Dupa ore lam intrebat daca si-a cerut permisul parintilor ca sa vina la mine el mi-a spus ca poate sa staie doar pana la 19:00 ca are treburi pe acasa.
Ne am pornit spre mine si am inceput sa vorbim despre scoala iar cand lam intrebat de parinti el deodata sa intristat !
El mi-o povestit ca parinti lui au decedat intr-un accident sau lovit cu masina de un stalp de electricitate de inalta tensiune .
Dupa ce ia-m auzit povestea trista am incercat sa fac sa rada dar nu mi-o iesit !
Cine Dracu ma pus sa intreb de parinti!!!Am ajuns la mine acasa. parinti sau dus la lucru asa ca nu era nimeni acasa .
Lam invitat pe David inauntru si lam intrebat daca vrea suc .
Ne am asezat la masa si beiam suc David sa sculat de pe scaun si din gresala a scapat sucul pe mine asa ca eram nevoit sa fac un dus .
Lam condus in camera mea si iam spus sa ma astepte 5 minute ca sa fac un dus .
Dupa ce am iesit din baie mi-am amintit ca hainele erau la mine in camera, asa ca mam acoperit cu un prosop in jurul taliei am intrat in camera si vad ca David, iarasi se rosi pe fata.-Cristi: Am venit sa-mi iau hainele.
-David: B-bine
-Cristi: Pot sa ma imbrac aici ca sa nu mai merg inapoi?
-David: O-ok vrei sa ma intorc?
-Cristi: nu, nu e nevoie sa te intorci poti sa te uit doar santem baieti.
-David: Mda ok.
Mi-am dat jos prosopul uitanduma la David.
Am vazut ca ii se sculase juniorul si mam apropiat gol spre el lam sarutat incet si lam intrebat daca ii place dar el a tacut si a continuat sa ma sarute......
Cristi→↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓Va place? Doriti continuarea?
Scuzati de greseli.