arkadaşlar umarım okursunuz şimdiden voteler ve yorumlar bekliyorum .
MULTİEMEDYADA CEM VARR...
Berk'in dediklerinden sonra kendimi toparladım ve ceme görüşürüz diyerek eve girdim.evde kıyafetlerimi yerleştirmek uzun sürsede yinede yerleştrdim.
akşam olduğunu farketmemiştim bile siyah eşofman altımı ve üstünede mickey mouse'lu tişörtümü geçirdim.
ve televizyonun karşısına oturdum.kapının çalmasıylla kendimi hemen yere attım.canım çok acımıştı.
sonra kalktım ve kapıyı açtım gelen cem'di.
-selam.umarım rahatsız etmemişimdir.
-hayır bende televizyon izliodum.içeri gelsene.dedim.ve onu içeri davet ettim.sonra bende yanına oturdum.
birden bende anlamadan bi soru sordum
-film izlemek istermisin?
-çok iyi olur dedi.ve film seçmeye başladık en son bir romantik komedi filimini seçtik sonrada izlmeye başladık.çok uykum gelmişti.
birden başımı cemin göğsüne koydum tek hatırladığım gözlerim yavaşça kapanmasıydı.
kalktığımda cemin dün geceden beri hiç kalkmamış olduğunu gördüm ve çok tatlı uyuyordu.onunda kalktığını farkettiğim zman hemen yerimden alktım.
-beni izlediğini bu kadar çok belli etme dedi.ve elerini boynunun arkasında birleştirdi.
-ben seni izlemiyordum.kimi kandırıyorumki bal gibi onu izliyordum.
iç ses senin ağzına sıççam bi sus.
-yalan söylemeyi beceremiyorsun.
gerçektende öyleydi beceremiyordum.
-ben artık gidiyim sonra görüşürüz prenses.
prensesmi tamam güzelim ama bunu onun ağzındn duymuş olmak çok güzeldi.o evine giderken onu kapıya kadar geçirdim ve ban görüşürüz diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu.yanağım yanıyordu sanki.
-gö-gör-üş-üşrüz
aman tanrım kekeliyordum.bana doğru döndü ve güldüm bnde ona güldüm.
eve girdim ve kendimi yatağa attım onu düşünürken yine uykuya dalmışım.