Intro

12 1 0
                                    

Dit is mijn eerste verhaal! Ik hoop dat ik het goed geschreven heb voor jullie!❤️

HOOFDROLLEN
ZOË : Zoë is de dochter van Ester en Hans. Ze is 15 jaar en houdt veel van haar familie en vrienden, en danst al haar hele leven.
———————————————————————————
DANIËL : Daniël is de broer van Zoë, hij is 17 jaar en hij is de populairste jongen van school. Hij doet er alles aan om zijn familie te beschermen, en sport te hele dag het liefst door en is erg snel agressief.
———————————————————————————
DONNY : Donny is het kleine broertje van Zoë en Daniël. Hij is 10 jaar en kan erg irritant zijn tegen zijn zus. Hij houdt veel van gamen en zit alleen maar in zijn kamer.
———————————————————————————
ESTER : Ester is de moeder van : Zoë, Daniël en Donny. Ze is heel zelfverzekerd over zich zelf, en wilt graag dat haar kinderen gaan studeren.
———————————————————————————
HANS : Hans is de vader van: Zoë, Daniël en Donny.
Hij is erg streng, hij is veel weg voor zijn werk in het buitenland.
———————————————————————————
NIENKE : Nieke is de beste vriendin van Zoë, ze is altijd vrolijk en heel behulpzaam. Zij danst samen met Zoë al toen ze klein was, en heeft een crush op Zoë haar broer.
———————————————————————————
DYLAN, VICTOR, NANDO : Dylan, Victor en Nando zijn de vrienden van Daniël.
———————————————————————————
ESMEE, JULIE, MARIN : Esmee, Julie en Marin zijn de school vriendinnen van Zoë.
———————————————————————————
MADILYN : Madilyn is het vriendin van Daniël. Zij is de populairste meisje van school samen met haar 2 BBF'jes.
———————————————————————————
JUSTIN : Justin wordt het vriendje van Zoë.
———————————————————————————
Er komen natuurlijk nog meer hoofdrollen voor in het verhaal!

Dancing LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu