*TRING TRING*
Ik schok me wakker en keek met mijn kleine oogjes naar de wekker, " SHIT ik kom te laat! En ook nog mijn laatste schooldag voordat de zomervakantie begint!" Ik drukte snel mijn wekker uit en stond op, en deed mijn gordijnen open en liep daarna naar mijn kast om me om te kleden. Ik liep daarna snel naar de badkamer om mijn gezicht te wassen, en mijn tanden te gaan poetsen. Ik liep terug naar mijn kamer om snel mijn spullen te gaan pakken voor school "ZOË!!" Riep Daniël, "ja!? Wat is er?" Riep ik terug, "Schiet op! Over 10
minuten moeten we gaan! En ik wil niet te laat komen door jou!" Ik pakte mijn spullen en deed mijn haar, toen liep ik snel naar beneden om mijn lunch te pakken voor school, en een appel voor onderweg. Mijn broer keek me boos aan en zij "SCHIET OP! We moeten gaan!" Zij hij, "Ik ben toch klaar! En 9 van de 10 keer komen wij te laat door jou! Dus ik zou niks zeggen." Zij ik met een boos gezicht, mijn broer zuchtte en liep naar buiten. Ik ging verder waar ik gebleven was en deed mijn schoenen en jas aan en pakte mijn tas, ik liep naar buiten naar de auto en stapte in, "Eindelijk Zoë! Kunnen we nu gaan!?" Zij mijn vader boos, "Ja.." zij ik zuchtend. We kwamen aan op school " nou kids. Tot straks en veel plezier op school!" "Dank je, tot straks" zeiden ik en mijn broer. We stapte uit de auto en liepen zo snel mogelijk de school in. Mijn broer keek me geïrriteerd aan en liep naar zijn vrienden toe om samen naar hun les te gaan. Ik deed mijn kluisje open en deed mijn jas er in, en liep daarna naar mijn les toe. "Goedemorgen Zoë! Kom binnen." Zij mijn docent "Goedemorgen Mr Jansen." En liep toen naar een plek om te gaan zitten. Paar seconde later kwam Nienke binnen "HEEYY Zoë!" Riep ze, "Heey Nienk!" En ze kwam naast me zitten, "Gaat het Zoë? Ik had je nog geapt gister avond maar je geregeerde niet.. "ohh ja, sorry ik had het helemaal niet door.. vanwege mijn training en m'n ouders, volgende keer zal ik je terug appen." "Uhmm.. oke." Zij Nienke met een bezorgde hoofd. In de tussen tijd kwam iedereen naar binnen, *TRING TRING* "Goedemorgen klas! Fijn dat jullie er allemaal zijn. Pak allemaal jullie geschiedenis boek, Jullie moeten maken, bladzijde 20 tot 25 als dat klaar is lever het dan in bij mij!" Het was toen een halfuurtje later en er klopte iemand aan *KLOP KLOP* Iedereen keek op dat moment naar de deur om te kijken wie het was. "Kom binnen! Zij de docent, "Ohh Mr Gils. Kan ik u ergens mee van dienst zijn?" "Ja, mag ik misschien Zoë even mee nemen? Of zijn jullie met iets belangrijks bezig?" " Nee, ze zijn bezig met geschiedenis, u mag haar meenemen." Ik keek ondertussen verbaasd, "Zoë zou je even mee willen komen!?" "Ja tuurlijk, moet ik mijn spullen mee nemen?" Vroeg ik "Ja doe maar," ik pakte mijn spullen en deed het in m'n tas en liep naar de deur, ik liep uit de klas en ik zag mijn ouders staan en ze keken me heel raar aan, " MAM, PAP wat doen jullie nou hier!?" "Nou schatje.. We moeten jou en je broer wat vertellen.. De directeur moet er bij zijn want het gaat over ons." Zij m'n moeder met en bezorgde stem die bang was.
———————————————————————————
Moet er een hoofdstuk 2 komen?
Bedankt voor het lezen!❤️
JE LEEST
Dancing Love
AléatoireDit verhaal gaat over een meisje genaamd Zoë, ze is 15 jaar, ze doet al haar hele leven aan dansen. Ze is heel gelukkig met haar familie en vrienden in een klein dorpje in Nederland, maar plotseling hoort ze dat ze gaat verhuizen naar een ander land...