-Drew, ne vedem aici la 6:00.[eu
-Defapt, nu te voi putea duce eu astazi, insa am vorbit cu Kyle, vecinul nostru, sa te duca el. E ok?
-Da, sigur...
*Am plecat, impingandu-l.*
~Stia foarte bine ca il urasc pe Kyle, pentru ca mereu isi batea joc de mine alaturi de Mackenzie.~
Dupa terminarea orelor, l-am asteptat afara pe Kyle, chiar langa masina lui. Insa, acesta s-a gandit sa isi faca aparitia la 6:25.
-Esti deja aici?[Kyle
-Aparent... Si apropo tu trebuia sa fii aici la 6:00! *incruntandu-ma*
Am urcat in masina, fara sa astept sa mai spuna el ceva.
-Centura de siguranta, printeso!
-Ahm, da... Acum iti pasa..
~Am ajuns acasa in 10 minute~
-Un multumesc ar fi de ajuns...[Kyle
-Multumesc! *strambandu-ma*
Am intrat in casa, observand ca mama imi lasase un biletel pe frigider
Imi pare rau, scumpo, ca am plecat asa, fara sa te anunt, dar matusa ta, Jenna, din Polonia, este in spital, dupa ce a suferit un atac cerebral. Ma voi intoarce acasa peste 7 zile. Fratii tai vor avea grija de tine, te pup.
Cu drag,
Mama.
Am urcat in camera mea, sa-mi fac temele, insa nu am putut observa ca Kyle, se holba la mine pe geam.
-Oh, perfect...
Am deschis geamul sa vad ce vrea
-Kyle, te pot ajuta cu ceva?*schitand un zambet fals*
-Buna si tie, ratusca.
-Scuteste-ma, Kyle.
*Inchizandu-i geamul in nas*
El imi mai lipsea... Am facut un dus de 30 de minute, apoi am coborat sa imi fac un sandvis.
Era deja ora 00:00 si fratii mei nu ajunsesera acasa, deci se pare ca voi avea intreaga casa la dispozitie.
Cand am urcat in camera mea, l-am vazut pe Kyle asezat pe pat, citindu-mi jurnalul.
-Kyle, dute acasa!
-Nu pot, fratii tai m-au rugat sa am grija de tine, surpriza!!
-Ce mai surpriza.. Dar fie cum vrei tu...
I-am aruncat un sac de dormit in fata...
-Poti dormi jos!
-Ok...
Nu-mi venea sa cred ca Kyle e aici... Ma simteam prost ca l-am lasat sa doarma pe jos, insa el nu parea prea afectat.
Dimineata, am observat ca Kyle nu mai e acolo, asa ca m-am dus sa il caut. Spre bucuria mea, el plecase deja.
Dingg-dong![se aude soneria
Cand am deschis usa, am observat ca era chiar...
CITEȘTI
Apusul de soare.
RomanceIn poveste, este vorba despre o fata pe nume Coraline. Coraline, este tocilara scolii. Cea mai buna prietena a ei este chiar mama ei, deoarece ea e singura care o intelege si o sustine. Fratii ei, Drew si Mike sunt cei mai populari tipi din scoala...