Desetak minuta kasnije je laganim koracima otišla do dnevne sobe. Kolin i Sava su je čekali i pažljivo posmatrali kada je ušla.
– Sada ćeš, tata, saznati pravu istinu. Dosta sam ćutala. – rekla je Tijana odlučno.
– Tijana, tebi nije dobro. Sigurno te je onaj od malopre drogirao. – ustao je Kolin. – Kakva istina?
Tijana ga je pogledala i osmehnula se. – A, ne, gospodine. Mene onaj od malopre obožava i pruža mi sve ono što mi ti nikada nisi pružio, iako sam te ludo volela i bila tvoja robinja!
– Tijana? – zbunjeno je pogledao Sava.
– Ne slušaj je...
Sava je pogledao Kolina. – Koline, pusti je da kaže.
– Izvini.
Tijana je pogledala oca. – Kolin je imao avanturu sa mnom. Iskoristio me je i odbacio kao prljavu krpu.
– Čekaj malo, Tijana... – ustao je Sava. – Kolin je oduvek znao da si ti moja kćerka i nikada mi to ne bi... – odmahnuo je glavom.
– Da, tata, baš zbog toga što je znao! Iskoristio je to što sam ga obožavala, volela, divila mu se... Bila sam budala koja se samo jednom u životu rađa.
– Koline, je l' to tačno? – upitao ga je Sava.
Kolin je odmahnuo glavom. – Nisam radio ništa protiv njene volje. Nikada je nisam na silu...
Tijana mu je opalila šamar. – Lažovčino! A šta si uradio kada sam ti rekla da sam trudna? – otvorila je fasciklu i izvadila jedan papir. Pružila ga je Savi.
– Ovde ti je dokaz da sam bila trudna.
Sava je uzeo papir i posmatrao s nevericom.
– A ovo je... – izvadila je još jedan papir. – Ovo je dokaz da sam abortirala. Naterao me je da to uradim, tata.
Sava je besno zarežao i udario Kolina jako. – Prokleti gade...
– Tata, smiri se. To je sada iza nas. Samo sam htela da znaš zašto sam se onako ponašala prema njemu.
– Ubiću te! Tijana je moje jedino blago i neću dozvoliti joj bilo ko radi ovakve stvari! Povredio si je a ja sam ti verovao! Bio si mi prijatelj!
– Tata, pusti ga, molim te.
Sava je odgurnuo Kolina. – Marš iz moje kuće!
– Savo, nije sve onako kako vam je ispri...
Pre nego što je završio rečenicu, dobio je još jedan šamar. – Napolje! – zagrmeo je Sava.
Kolin je izašao iz sobe, a Tijana je zagrlila Savu. – Nisam htela da vas posvađam, ali...
– Mila, ovo je neoprostivo! Pa nisi ti jedna od onih sa kojima... – odmahnuo je glavom. – Bitanga!
– Smiri se, pozliće ti.
– Je l' majka zna?
– Ne. Molim te, ne želim da bilo ko sazna za ovo.
– Je l' neko uopšte zna?
– Samo Alan i Erika.
– Zašto mi ranije nisi rekla, dete?
– Nisam htela da vas posvađam, a i bojala sam se.
– Idem da prilegnem malo, mnogo mi je loše.
– Ispratiću te do sobe. – uhvatila ga je podruku i odvela do sobe, a kada je izašla iz nje, ugledala je Kolina.
– Platićeš mi za ovo. – zapretio joj je. – Jesi li me čula?
ESTÁS LEYENDO
Kada odem 🔚
Romance"Kada odem" je emotivna ljubavna priča o Tijani i njenoj opsesiji prema poznatom pevaču Kolinu Skarletu. Tijana se zaljubljuje u njega od trenutka kada ga prvi put vidi na televiziji i biva očarana njegovim glasom i izgledom. A čime je najviše osvoj...