Gözlerimi kırpmadan karanlık odanın tavanına bakıyordum, öyle derin düşüncelere dalmışımki kafamın altına koyduğum kolumun uyuştuğunun farkında bile değildim.
Yataktan yavaşça kalktım ve pencereye doğru sessizce ilerledim. Yatakhanedekileri uyandırmak istemiyordum. Dışarıdaki görüntüyü seyretmek istiyordum sadece, manzara o kadar güzeldi ki burada kalmamı sağlayan nedenlerden biride buydu. Ama bu zevkimi kaçıran sesler duymaya başladım yan yataktan küçük mırıltılar şeklinde gelen konuşmalar duyuyordum. Sanırım Hilal kabus görüyordu çünkü sesler onun yatağından geliyordu. Koşarak yanına ilerledim çok kötü görünüyordu terden sırımsıklam olmuştu , tam onu uyandırmak için omzundan dürteceğim sırada boğazıma yapışması bir oldu. Gözleri kapalı çığlık atıyordu ne yapacağımı bilemedim. Nasıl kendine getirebilirim? Birden ışıklar açıldı ve Betül geldi. Şaşkın bir şekilde bakakaldı artık damarım Hilal'in elinde atıyordu Betül kendine gelip yanımıza geldi masanın yanındaki masadan su bardağını aldığı gibi Hilal'in suratına attı konuşamıyorduk. Hilal kendini yatağa bıraktı kendine gelmedi ama sakinleşmişti.
Sakince Hilal' e yaklaştım derin nefesler alıyordu.
(Betül) - Ne oldu birden?
+ Bilmiyorum kabus görüyordu galiba birden boğazıma yapıştı.
(Betül)- Diğerlerine haber verelim.
+ Hayır bırak uyusunlar yarın sakince anlatırız büyük bir ihtimalle rüyalarımızı kontrol etmeye çalışıyorlar. Şimdi yatmaya git ve sabah erkenden bizi kızlara haber ver her zamanki yerimize gelsinler ben Hilal' le ilgilenirim.
Betül kafasını onaylar şekilde sallayınca Hilal' e son kez bakıp bende kendi yastığımı alıp onun yatağına doğru ilerledim. Yanına uzandım kardeşime sarılarak uyumak her zaman iyi hissetirirdi.
🌹😘