🌹Bölüm-2🌹

22 0 0
                                    

Sabah güzel uyandığım söylenemez, muhteşem fizik kurallarını şaşırtacak derece esnek olan canım arkadaşım yine beni tekmeleyerek yataktan aşağıya itmiş ve ben kıçımın üstüne düşmüştüm. Neyseki alışkınım hiç aldırmadan kalktım ve lavaboya doğru ilerledim günlük rutinleri hallettikten sonra günün en zorlu kısmına geldik. Hilal'i uyandırma kısmı!!

İlk önce insan gibi uyarıcam yoksa benden günah gitti.

+ Hilal

+ Hilaaal

+ Hiiğğğllaaaağğll

+ Hilal kalk artık birazdan ders başlıcak ve bugün çok önemli işlerimizde var uyanman gerek.

( Hilal)- Git başımdan gittt!

+ Eminmisin?

(Hilal) - Hıhı

+ Sen bilirsin .

(Hilal)- Neyi? Ebru benim birşey bilmem normal değil ne diyorsun .

Elimdeki makyaj malzemeleriyle dolu olan çantayı tamda Hilal'in gözlerinin hizasına getirdim. Hayko Cepkin gibi gözünün tekini açıp bön bön baktı.

+ Hilal 10 saniye içinde kalkmazsan bunların hepsini yakıcam. Dedim

Bir elimde çanta diğer elimde ise ateş elementimi kullanarak yaptığım küçük bir kıvılcım. Şimdi dikkatini çekmiştim.

+ 10-9-8-7-6

(Hilal)- Hayır bunu yapamazsın o biraz sıkar.

+ 5-4-3-

(Hilal)- Ya tamam tamam kalktım püü kardeşlik ölmüş ölmüş iki dakika uyuyalım dedik bir uyutmadın ya.

Yanlışlıkla ( bilerek) elimdeki çantayı yere düşürdüm tabi bizim Hilal yaratıcı küfürlerle güne merhaba dedi. Üstümüzü giyinip yatakhaneden çıktık ve her zamanki buluşma yerimiz olan okulun arkasındaki ağaçlığın oraya doğru ilerledik. Kızların hepsi buradaydı biraz geç kalmış olabiliriz.

( Azra)- Nerde kaldınız bilseydim biraz daha uyurdum.

Azra ve bir tanecik uykusu.

+ Hilal hanım uyanamadı maalesef yine.

Hilal bu sırada göz devirmekle meşguldü.

(Hilal)-Amanda aman nerelere geldik.

(Meltem)- Abi boş yapma ya sabah sabah.

+ Her neyse size birşey anlatıcam iyi dinleyin.
Dün akşam Hilal bir kabus gördü ki ben ve Betül öyle olduğunu düşünmüyoruz. Boğazımı sıktı bir süre kendine gelemedi. Büyük bir ihtimalle rüyalarımızı kontrol ediyorlar yine!

(Şenay)- Bunu söylemek için daha çok erken tekrar aynı şeyler olursa elementler kuruluna gideriz.

Şenay öyle diyince onayladı mantıklı gelmişti daha fazla düşünmeyip  sınıfa doğru ilerledik. Element kontrolü için sınav var sabahın bu saatinde. İçimde yaşayan o küçük Emrahı çıkarmanın tam vakti ama üşendim boşverin. Bugün herkes modundaydı Hilal yıkılmadım ayaktayım rolleri , Betül elinde kocaman tostu ve ayranı , Azra ve Meltem'in garip sesler çıkararak birbirlerini sevmeleri , Şenay ise lan Şenay nerde.

+Şenay nereye kayboldu?

(Azra)- Annesi aradı onunla konuşuyor.

+ Pekala geç kalıcaz sınava, azıcık hızlı hareket edin bu ne yavaşlık Yarabbi .

Tabiki beni takmadılar aynı şekilde devam ettiler. Biraz daha ilerleyince sınıfa geldik okul çok büyük ve labirent gibi hala bir çok yerini bilmiyorum. Sınıfa girdiğimizde herkes bize döndü neden? Çünkü biz. :)
Okulda neredeyse herkes bizi tanır neden? Çünkü başımız beladan kurtulmuyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİR Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin