HALAM

120 10 1
                                    

Eve gider gitmez kendimi koltuklardan birine attım.Ama atmaz olaydım.Kıçıma birşey batınca acıyla böğürdüm.Kıçıma her ne battıyla afrikanın yerel dansını yapmama beni teşvik etti.Ben ordan oraya anırarak koştururken halam oturmuş bana 'bu kızı deli mi s*kmiş'der gibi bakıyordu.En sonunda elimi kıçıma uzatıp her ne battıysa çekip aldım.Lanet olasıca götüme giren şey küpeymiş.Küpe ya küp. Hani kızların kulaklarını deldirip taktıkları aksesuar.Yani normal olmadığımı biliyordum ama bu kadarı da fazla.Diğer kızlar kulaklarına taktıkları şey benim popoma girdi.

Sinirle halama döndüm.Gözlerimle küpeyi gösterip 'bu ne' der gibi baktım.Tabi çatık kaşlar eşliğinde."O bir kü-pe" deyince iyicene sinir kat sayım yükseldi.Bide deli muamelesi görüyorum.Heceliyor ya heceliyor.Sanki karşısında spastik biri varmış gibi."Onu biliyorum koltukta ne işi var bunun burda?" dediğimde gerizekalı olmadığımın kanaatına varmış olmalı ki normal hecesiz bir cümle kurmayı başarabilmişti."Bi yaklaştır bakıyim küpeyi" deyince ona doğru bir kaç adım attığımda gözlerini kısıp küpeye göz attıktan sonra sevinç çığlıkları atmaya başladı."o küpeyi tam tamına 2 haftadır arıyordum çok sağol çok" deyince gözlerimi kısıp ona en yapmacık gülümsememi yolladım."Eğer küpenin götüme battığı içinse bişey değil canım alt tarafı popomun tam ortası delindi" dediğimde kahkaha atıp "işte ne güzel canım popona delik açıldı orayada bi tane küpe takarsın olur biter" dediğinde ona dil çıkarıp odamı aramaya başladım.Tabi sadece aramakla yetindim.Çünkü ev o kadar büyüktü ki odamın neresi olduğunu bir türlü bulamıyodum.En sonunda benim sevgili halacığım bana yardım etme zahmetinde bulundu.Odada giysi dolabı,makyaj masası,yatak ve çalışma masası vardı.Tipik genç odası ışte.Kıyafetlerimi çıkarma gereği bile duymadan kendimi yatağa attım.

-

Güneş ışınlarının gözüme tecavüz etmesi ile uyanmak bile bana daha makul gelirdi.Kulağımın dibinde eşek kisnemesi normal mi? Çünkü şuan hemen yanımda eşek kişniyor.Acaba eşek odaya nasıl girdi? Pencereden mi,kapıdan mı? Eşekler ucabilir mi,ben uçabilir miyim, Niall ucabilir mi? Babam pasta yapmayı nerden orendi?

He Yağmur he domuzda ucuyordu zaten.

Saçmalamayı bırakıp tek gözümü açtım.Aman Allam görmez olaydım.Gördüğüm şey tabikide halamın çıplak hali değil.Onu bile görmeye razıyım.Ağzını bi seksen açmış sözde beni uyandırmaya çalışıyor.Normal halalar gibi hafifçene dürtüp uyandırsan nolurdu? Genç yaşta beni hattan soğuttunuz.Hadi beni seslenerek uyandırmak istersin anlarım.Ama senin ağzını bir metre acmandaki amacın ne? Hem böğürüyor hem bana 32 dişini gosteriyor.Bu arada lama gibi arada yüzüme tükürdüğünü saymıyorum bile.Tam tamına 6 tane çürüğü var yüh yani.Evet saydım.Ama sizinde boyle bir halanız olsa sizde sayardınız

Offf Allahım niye benim normal bir halam Yok?!!!!!


Uzun bir aradan sonra merhaba votelerinizi ve yorumlariniz benden esirgemeyin byss

BOSSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin