YENI OKUL

78 5 0
                                    

Bugün okulun ilk günü olduğu için normale göre daha erken kalktım.

Yagısıklı jojuklar bu süslenmeler sırf sizin için!!!!

Tabi Oxford'da varsa.Eğer olmazsa kendimi boğarım.Ben taa Türkiye'nin Istanbullarindan geliyim koca Oxford'da sarışın mavi gözlü bir çocuk bulamicam.Peh kıçımın kenarı tabiki bulucam.Elimi sallasam 1000 kıçımı sallasam boşver.

Böyle dediğime bakma bir Türk gızanı olarak daha kıymetlimi kaldıramadım.

Halamın kapısının açılma sesi geldiğinde yataktan uçarcasına kalktım.Geçen gün ki ızdırabı yine yasamamak içindi bu telaşım.Gardilobumun yanına doğru giderken halam bodozlama içeri daldı.Ben ona,o bana bakarken dünyanın en saçma sorusunu bana bahşetti.
-"Yağmur uyandın mı?"
-"Şşşt hala sen uyuyosun.Şu anda rüya görüyorsun." dedim.Tabi bunları söylenirken ellerimi iki yana açmayı ve fısıldayarak konuşmayı unutmadım.Halam suratıma baktı baktı sonra kafasını sallayarak odadan çıktı.Halam gerçektende tam bir çatlak.

Üstümü değiştirmek için bu sefer gerçektende dolabımın yanına giderken bir taraftanda bu günün nasıl geçeceğini düşünüyordum.Dalgın dalgın dolabın kapağını açtığımda üst taraftan kafama doğru yol alan cismi ancak saksıma çarptığı zaman anlamıştım.Acıdan anırırken bir taraftan da kafamı ovuyordum.

Hangi lanet olası,valizi buraya koyar!??
Bingo!!
O lanet olası ben oluyorum.
Bir taraftan metal yerlerinin fazla ve ağır olduğu için bavulun üreticisine bütün küfürlerimle iflas etmesini diliyordum.Bir taraftan da ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum.En sonunda beyaz salaş bir t-sirt altına da siyah şort giymeye karar verdim.Kıyafetleri üstüme geçirip çantamın içinede kalem defter vs gerekli dosyaları koyduktan sonra aşağıya indim.Halam aşağıda yoktu.Demek ki gerçekten bana inanmış.Kendi kendime mal mal gülüyordum.En sonunda kendimi tutamadım bastım kahkahayı.Kendimi dizginledikten sonra mutfağa gittim.Birseyler tıkındıktan sonra okula geç kalmamak için halamı uyandırmakla vakit harcayamazdım.Salonda kalem kağıt bulduktan sonra halama not yazmaya başladım.

-"Ben okula gidiyorum.Ilk günden okula geç kalmamak için zamanım kısıtlı bu yüzden de seni kaldıramadım.Seni seviyorumxx"

Notumu masanın üzerine bıraktıktan sonra evden ciktim. Kulaklığımı taktıktan sonra kendime belli bir ritim buldum ve yürümeye başladım.Sabahın körü olduğu için dışarıda hiç 'handsome boy' göremedim. Icimdeki büyük buruklukla üniversitenin içine girdim.Çevreme baka baka mal mal yürüyordum.Yanımdan bir daş kaya meteor geçti.Tabi bende onu görünce kendimden gectim.Tam çocuğu keserken bir hayvan bir orangutan bir ayı üstüme çullandı.Tabi bende yerle öpüştüm.Bir hışımla kalkıp bende çocuğu yerle öpüştürmeye hazırlanıyordum ki gördüğüm suratla ağzım yercekimine ayak uydurarak yerle buluştu.

-Sen sen.....

Multideki Yağmur
Oy ve yorum istiyorum please:))
Sizi Seviyorumxx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BOSSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin