Meraba kardolar :D biliyorum bi önceki bölüm bayaa kısa oldu farkındayım bu yüzden bu bölümü uzun yazmaya çalıştım hadi iyi okumalar bu arada multimedia ya hazal ı koymaya çaıştım inş. olmuştur bakmayı unutmayın ;)
Hassiktirrrr!!
Birine çarpmıştım ve bayaa hızlı çarpmıştım.Çarptığım şahıs çarpar çarpmaz 2 metre sürüklendi.Jet hızıyla kaskımı çıkarıp motorun ayaklığını indirdim..Koşarak yerde kıvranan uzun boylu kişinin yanına gittim.
Dağınık saçları onu oldukça seksi gösteriyordu..Tanrımmm!!! Ne saçmalıyorum ben.Yanına diz çöküp onu kendime doğru çevirdim
-İyi misin?
-İyiyim sen?
Çocuğa bak işi gücü yok bi de benle alay ediyor.
-Bunu ciddi anlamda sormuştum.Her neyse motora binebilecek durumda mısın?
-Bu halde nası binebilirim. Dalga mı geçiyorsun?
Hemen bizim şoför ayhan abiyi aradım..adresi verdim 12 dakika 28 saniye sonra yanımıza gelmişti Evet fazlasıyla dakik bir insandım.
-Bi yardımcı olsanız da kaldırsanız beni buradan .dedi bi ses.
Şoföre baktığımda olayı anlamış olacak ki (zeki şoför) hemen çocuğu bi kolunu omzuna attı diğer kolunu da ben omzuma attım ve arabaya bindirdik.Kolları ve bacakları yüzülmüştü ve kanıyordu.Hastaneye ulaşmıştık.Acil de bikaç genç hemşire çocuğa yardımcı oluyorlardı ama öyle bi bakışları vardı hemşirelerin nerdeyse sedyede yatan çocuğu x-ray taramasından geçireceklerdi.Onlar işlemleri yaparken bende sırtımı hastanenin duvarına dayadım.Sevmezdim hastaneleri.Kötü kokarlardı...
Cebimden telefonumu ve kulaklığımı çıkarttım.Lanet olsun ..nası düğümlenmişti bu şey böyle .Hemen açmaya çalıştım ve uzun uğraşlar sonunda kulaklığı açmıştım ..Hemen takıp sia -chandeliler ı açtım..Fazla hareketli müzikleri sevmezdim..yaklaşık 20 dk sonra hemşireler odadan çıktı ardından doktor..Yanıma geldi ve sordu : - Siz kız arkadaşı mı oluyorsunuz? hıı kız arkadaşı oluyorum
-Hayır hiçbişiyi.Sadece ona çarpan kişi benim.
-Olası bi duruma karşı 1 saat müşhade altındA kalacak sonra gidebilirsiniz.
Gidebilirsinizz?Bu ezmenin yanında ben mi kalacaktım..Yok canım daha neler...
-Peki. dedim ve onun odasına girdim.Uyanıktı.Başka nası olcaktı zaten
Camı açıp bi tane sigara çıkarrtım ve içmeye başladım ve bi ses duydum
-Kapalı alanda sigara içmek yasak biilmiyo musun?
-Sana ne hem hasta değil misin sen yat yatağında işte bana karışma
-Evet hastayım ama sen yanımda böyle sigara içmeye devam edersen daha da hasta olucam
Hiçbişi demedim ve sigaramı içmeye devam ettim...
TOPRAK'IN AĞZINDAN
Tanrımm!!! O kadar güzel sigara içiyordu ki.Dolgun dudaklarının arasından çıkan dumanlar onu fazlasıyla seksi gösteriyordu.Çok güzel bir vücudu vardı .Siyahlar içindeydi..Gözleri...Gözlerinin mavi tonu o kdar güzeldi ki 'neyse toprak kendine gel koçum o sadece kendini beğenmiş havalı bi kızın teki boşveerrr bulaşmaa' dedi iç sesim.Bir an iç sesimi dinlemek istesemde yapamıyordum..Lanet olsun ki bu kız kendini bana aşık etmişti....
Güzel saçları ve biçimli kaşları vardı.Vay be kafiyeli oldu..:) Sigarasını son bi kez ciğerlerine kadar çektikten sonra külünü söndürüp atmıştı ve bana döndü ben de onu dikizlemekle meşgulken birden dönünce şey oldum yanii... :D
-Beni ne zamandan beri izliyorsun? dedi duygusuz bi sesle...
-Ne izlemesi sadece camdan dışarı bakıyodum ben..Gülümsedi..O kadar güzel bi gülümsemesi vardı ki birden içim ısındı onu öyle görünce deli gibi bende gülümsemeye başladım
-Serum bitti ve bi saat 17 dakika oldu artık evine dönmen lazım kalk giyin gidiyoruz. dedi
Ne yani bu kadarcık mıydı? Bidaha onu göremiycekmiydim?Tanrımmm.. ne kadar şamsız bi insanım ben..
-Hadi giyin ve çabuk ol beş dakikan var.. dedi ve odadan çıktı
Beş dakika mı? Beş dakika kime yeticek kızııımmm! iç sesim 'toprak abartma istersen kız dışarda seni bekliyo çabuk giyinsene koçum' dedi bende ona uyarak hemen giyinmeye başladım.Ee ne de olsa beni dışarda bekliyen bi afrodit vardı...