KEDİ

82 5 2
                                    

Merhaba arkadaşlar!Yeni bölümle karşınızdayım.Dırırımm! neyse fazla uzatmıyım.Multimedyada toprak var!Keyifli okumalar...

Kız beş dakika diyince jet hızıyla giyinmeye başladım.Zaten bi gömlek bi de pantolon giymesi ne kadar uzun sürebilir ki! Giyindikten sonra aynada kendime baktım. Aynadaki yansımamı görünce sırıttım.Yakışıklı çocuktum..Fitness a gittiğim için de kaslarım vardı..Ben napıyorum yaaaa!!.Kız beni dışarda bekliyoduu!!!!Hemen odadan çıktım.Karşıda duvara yaslanmış,bi ayağını duvara yaslamış ellerini birleştirip göğüs hizasında birleştirip bana bakıyordu ve şu an ki duruşu çok havalıydı..

-4 dk. geciktin.

-Özür dilerim.Hadi çıkalım şu yerden artık! dedim.Eskisine göre daha iyiydim daha rahat yürüyebiliyordum ama yine de dizlerim acıyordu ve yardıma ihtiyacım vardı.

-Yardım eder misin? dedim kibar bir sesle.Yüzüme baktı ve yanıma geldi.Parfümü çok güzel kokuyordu biraz erkeksi ve seksiydi tıpkı kendisi gibi.'toparlansana toprak kız yanına geliyo biraz havalı dur ezik' dedi iç sesim..İç sesimin canı cehenneme...ama haklıydı hemen havalı bakışlarımı kıza yolladım ne alakaysa artık.. Kolumu omzuma atıp belimden tuttu...Yavaş yavaş hastane koridorlarından çıktık...Kapıdan çıktığımızda siyah bi porsche bizi bekliyordu..

Kapıyı açıp yavaşça beni de bindirdi.Sonra da diğer koltuğa  o geçti.

-Emniyet kemerini tak.dedi soğuk bi sesle.Bu kadar soğuk konuşmak zorunda mıydı?Diğer kızlara hiç benzemiyordu.Ne biliyim başka kız olsa,daha sevecen konuşur,içten konuşur ama yok abicim !Kız kaba saba havalı bişi... Arabayı çalıştırdı ve hızlı bi şekilde sürmeye başladı.Anlaşılan hızı seviyordu...Ama fazla hız kötü sonuçlara yola açabilirdi

-Biraz yavaşlasana! dedim sadece çünkü çok hızlı gidiyordu sonra yavaşlamaya başladı...Dediğimi yaptırmıştım sonundaAfferim kızıımm yola gelll!!!

Yavaş bi şekilde arabayı sürerken ve tabi bende onun vücudunun her bir noktasını özenle incelerken birden 'pat' diye sordu.Bu kız her zaman böyle yapmak zorunda mıydı?

-Evin nerde? dedi Ben de direktifleri vermeye başladım.

Sonunda eve gelmiştik..Kıza baktığımda bana'insene amk işim gücüm var 'bakışı attı

-Sağol getirdiğin için. dedim ama cevap vermedi önüne bakıyordu.Kapıyı açıp sağ bacağımı arabadan dışarı attım ve biraz zorlanmıştım.Dişlerimi sıktım bu acıya karşı.Sol tarafıma baktığımda kız bana bakıp gözlerini devirerek arabadan indi ve yanıma geldi...Yavaşça eğilip kolumdan tuttu tabi eğilince dolgun göğüslerinden takılı kaldım...

-Göğüslerime bakmaktan vazgeç artık! dedi

Hiçbişi demedim...Eve doğru gidiyorduk..Evimiz 4 katlı büyük bi villaydı.Arka tarafından büyük bi havuzu ve bahçesi vardı.Neyse canım bunları size sonra detaylı bi şekilde anlatırım..

Yavaş yavaş merdivenlerden çıktık ve kapıya geldik.Zile bastım...Annem kapıyı açtı ve beni böyle görünce anne içgüdüsüyle yanıma koşup:

-Noldu evladım sanaaaaa!! diye cırladı.Kulağımı siktin anne bravo dedim içimden..

Yanımdaki afrodit kadar güzel olan kız anlamsız gözlerle bi anneme bide bana baktı.Gözleri gözlerime baktığında eridim bittim kül oldum..Öyle güzel gözleri vardı ki...Mavinin en güzel tonuydu...Saatlerce ona burda bakabilirdim...Ben kızın gözlerine bakarken annem bütün o romantik anın içine sıçıp :

-Hadi ayakta dikilmesenize yavrum içeri gelin .dedi.Kızda eğer içeri girmediğimizde annemin yüzlerce desibellik cırlamasını duymamak için benimle birlikte içeri girdi.Hala kolum omzunda eli de belimdeydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİGARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin