me,

274 37 4
                                    

"saengil chukahae hamnidaa. saengil chukahae hamnida. saengil chukahae min yoora~ saengil cukahae hamnida~"

yoora meniup lilin yang diletakkan di atas mufin. hari ini merupakan hari yang special bagi dirinya. hari lahir diri sendiri. dia menyambut dengan siapa? abangnya? cis, jangan harap min yoongi nak sambut.

dia menikmati mufin yang lazat itu. tiba-tiba, pintu biliknya diterjah oleh yoongi.

"keluar"

yoora membuat muka konfius.

"pehal?"

"AKU SURUH KAU KELUAR KAU KELUAR JE LAH"

yoora serta merta mengikut arahan yoongi. di luar, dia melihat sekeliling dengan muka blur. tiba-tiba, dua beg tarik besar dibaling ke arahnya. yoora lagi sekali membuat muka blur.

"kau keluar dari rumah ni sekarang"

air mata mula bertakung. yoongi pergi ke arah yoora dan menampar mukanya.

"kau tau tak? hidup aku merana sebab kau. aku dah tak nak tengok muka kau sekarang."

gunung api dalam diri yoora akhirnya meletus.

"aku tau, yoongi. aku tau yang aku punca semua ini berlaku. yela kan, patutnya aku yang mati. bukan eomma dengan appa. aku yang menyebabkan diorang mati. kau tau tak, AKU YANG MENYEBABKAN DIORANG MATI. DISEBABKAN AKU SEMUA NI BERLAKU. jadi, disebabkan aku sayang kau, aku dengan rela akan keluar. cuma kau kena janji jangan cari aku lagi. annyeong."

dengan kata-kata itu, yoora melangkah keluar daripada kawasan perumahan itu dan menghilangkan diri.

runaway ft. min yoongiWhere stories live. Discover now