yoora tekad. dia mesti mencari punca yoongi berubah. dia mesti tahu apa yang terjadi..
5 tahun lepas. tahun selepas dia hilang ingatan.
tahun yang dia dan ibu bapanya terlibat dalam kemalangan. yoora langsung tidak mempunyai memori tentang kemalangan itu.
yoora melihat jam tangannya. yoongi sudah pun keluar bersama rakan-rakannya. dan akan balik dalam 2 jam lagi. masa yang sesuai untuk menjalankan misi.
dia masuk ke dalam bilik abangnya. laci meja digeledah dan disusun kembali. akhirnya, dia jumpa barang yang dicari.
yep, barang yang dicari itu diari yoongi. yoora membuka diari itu dan mula membaca entri yang terkini
21/5/2018
aku benci yoora. disebabkan dialah, mama dengan papa mati. kalaulah yoora tak berdegil sangat nak makan dekat restoran tu mesti mama dengan papa tak mati. kenapa yoora yang hidup? kenapa bukan eomma dan appa?aku janji. aku akan buat hidup yoora merana. aku benci min yoora. ani, dia bukan adik aku dah.
eomma, appa. saranghae. yoongi akan balaskan dendam kepada yoora.
biarlah harini birthday dia ke apa, aku tak kisah.
"h-heol"
yoora menekup mulutnya. sungguh, dia tidak sangka, dialah penyebab ibu bapanya mati. yoora menangis di lantai bilik abangnya. dia terasa sungguh hina.
YOU ARE READING
runaway ft. min yoongi
Fanfiction❝ sampai bila kau nak lari? ❞ -di mana seorang abang belajar menyayangi adiknya. ▬▬ ➳ dedicated to min yoongi of bts start: 030818 end: 220818