Yeni başlangıç

244 5 3
                                    

Merhaba arkadaşlar yazmaya yeni başladım ,farklı bişey olsun istiyorum umarım beğenirsiniz :))

Kübra.

-1-

Şu okulun ilk günü ne kadarda sıkıcı değilmi?

Aslında benım için fazla sorun değil giyimime saçımın nasıl olduğuna o kadar dikkat etmezdim

Ailemin durumu iyi ama onlara yük olmak istemedim . Her zaman onların küçük kızları olarak kalamam kendi çabalarımla bir yerlere gelmelıyım.fakat bu beni özel bir liseden kurtarmak için 2 saat dil dökmeme rağmen yetmedi;mercan kolejii.

En zor olanıda sabah erken kalkmak "güzel kızımm hala yataktamıı?, kalıyorum anneciğimm .annem beni hep böyle uyandırırdı

Okul özel olduğu için kıyafet zorunluluğu yoktu. Dolaptan dizlerimin biraz altında yüksek bel krem eteğimi alıp üzerine kolsuz pembe gömleğimi geçirdim ,genellikle böyle giyinirdim ,sexy ve tatlı kategorisi vardır fakat ben hanım hanımcık ,aslında annem biraz değişikliğin iyi olacağını söylüyor fakat ,sanırım buna sonra bakılır.

Çantamı alıp çıktıktan sonra otobüsle gitmeyi tercih ettim. Okula girdiğimde sanırım özlemiş olduğumu farkettim . Anıden gelen mesaj sesiyle irkildim

KİMDEN: best friendss :)

Nerdesin seni uykucuu,sınıfın kapısında seni bekliyorumm

Serra benim en yakın arkadaşım ,onunla 2 sene olmasına rağmen çok samimiyiz . O deli doludur benim tam tersim çılgın ve ımm birazda sexy :)

Arkamdan birinin bana sarıldığını hissettiğimde tikimle oynayıp beni huylandıran emirle karşılaştım, emirde serra gibi çok yakın arkadaşımdı 3 ümüz tam bir gruptuk

'Emire bunu yapmaman gerektiğini unuttunmu seni aptal!

'ahh afedersin sevgili meleğim ama seni kızdırmayı sevdiğim söylenebilir

Omzuna bi yumruk atarak sınıfa girdik . Özel okul olmasına rağmen pek havalı yoktu okulda züppe diye adlandırığımız okulun tamamı zengindi zaten ama kendını büyük gören bir grup vardı evet, takıntılı burnu büyük şu grup. Çok yakışıklı çocuklardan ve şu bakımlı süs köpeği gibi kızlardan oluşan şu grup ,aslında 2 sene olmasına rağmen okulda kimseyle çıkmamıştım zaten daha önce hiç sevgılım olmamıştı olmasınıda istemiyorum. İlk gün oldugu için ders işlemıyorduk aşağıya inıp boş yer aramaya başladık ama her masa doluydu ,sonunda bi tane bulduğumda ona kıçımı attım tatilde neler yaptığımızdan bahsederken arkamdan bir sarsılma hissettım arkamı döndüğümde o züppe gruptan bir kaçı gözlerini üzerıme dikmiş imalı imalı 'sizcede bizim yerimize oturmak için çokkk ,ımm çok sıradan değilmisiniz' bu çocugu geçen sene okulda görmüştüm iyi biriydi ama burnu büyüktu . '' burayı senin tapuladığını bilmiyorduk,ayrıca kalkmıyoruz"

"Hahaha heyy bayan rahibe bize laf soktu gördünüz mü , önce gidip aynaya bak sonra benimle bu şekılde konuş ayrıca ayakta bile duramıyorsun şu tikin yüzünden"

Gözlerım dolmuştu , ben böyleydım işte hemen ağlıyordum ve o aptal benı rezil ederek kalbimi kırmıştı .

Lavobada biraz bekleyıp çantamı alıp dışarı çıktım serrayada iyi olduğumu belirten bir mesaj attım.

" bunu kendini büyük gören o piçi ödeticektimm".

Umarım beğenmişsinizdir aklımda yeni fikirler ver yorum yaparsanız sevinirimm :*

~GÖKKUŞAĞI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin