Appa: ohh?
Tya: appa...please....*mengelengkan kepala*
Appa: okayy...boleh tapi kamu berdua tidur di kat sini...
Tya: appa?!
V&Jk: nae!!! *nod*
Appa: sekejap yee... *masuk ke bilik*
Appa: tya-yah... Kamu pergi beli soju untuk kami...
Tya: untuk apa appa?
Appa: appa nak ajak mereka minum soju malam ni... Nah, duitnya... *memberikannya kepada tya*
Tya: nae appa!!!
V&Jk: saya ikut!!! *mengangkat tangan*Lalu v dan jungkook berpandangan antara satu sama lain.
Appa: okayy... Macam ni, kali ni jungkook-shi teman tya pulak...
Jk: jinja? Nae!!! Kamsahamida...
Tya: okay jom...
Jk: nae!!! Jom!!! Aneyong hyung!!! *smirk*Apabila di depan 7 eleven...
Jk: tya, awak masuk lah...
Tya: kenapa awak tak nak masuk??
Jk: takpelah...awak masuk ehh... Saya tunggu awak kat luar. *pegang pipi tya*
Tya: okay...Tiba-tiba jungkook masuk...
Tya: ehh jungkook? Kenapa awak masuk? Kata nak tunggu luar?
Jk: ha...ha... Ada peminat saya diluar. *mencunggap-cunggap*
Tya: ohh patutlah awak masuk, saya ingatkan awak sejuk.
Jk: omo!!! *bersembunyi pada tya*
Tya: kenapa?!
Jk: tu... *menunjuk ke arah peminat*
Tya: ohh...kejap yee... *mencari*
Jk: tya-yah?! Awak cari apa?
Tya: shh!!! Kejap.
Cashier: jungkook oppa...oleh kita amik gambar? Saya peminat BTS...
Jk: ohh? Okay...Mereka pun bergambar
Tya: okay, ni satu ye.
Cashier: nae.
Tya: Kamsahamida.
Cashier: *nod*
Tya: jungkook-ah, pakai ni.Tya memberikan mask yang di beli oleh tya kepada jungkook... Lalu jungkook memakainya dan tya memberi jungkook memakai topinya supaya muka jungkook lebih tertutup setelah jungkook memakai topi tya, tya pun menghampiri jungkook dan menutup kepala jungkook dengan hoodie yang dipakai oleh jungkook. Apabila jungkook menunduk kepalanya untuk tya, jungkook memandang mata tya dengan sangat dalam. Tya terkejut kerana tatapan yang indah dari jungkook dalam masa yang sama jungkook menghampiri wajah tya dengan perlahan-lahan sehingga tya memberi tanda dengan memegang dada jungkook lalu jungkook pun berhenti kerana pertanda itu.
Tya: j-om... *shy*
Jk: hmm *nod*
Jk: sekejap!
Tya: wae?
Jk: saya tak nampak jalan.
Tya: jom, pegang tangan saya. *menghulur tangan*Jungkook memegang tangan tya dengan erat sehingga tiba di rumah.
Tya: kami dah balik!!!
V: ohh? Tya dah balik?
Tya: hmm *nod*Tiba-tiba muka v berubah seketika kerana melihat tya dan jungkook berpegangan tangan seperti sedang bercinta. Tya melihat v yang sedang melihat tangan tya dan jungkook lalu dengan pantas tya melepaskan tangannya daripada pegangan jungkook dan segera masuk ke rumah.
Appa: tya kamu dah balik. Macam mana dengan jungkook?
Tya: maksud appa?
Appa: maksud appa, kamu suka tak kat dia?
Tya: apa appa ni sampai kesitu pulak. *tersenyum*
Appa: eleh kamu suka kan!!!
Tya: dahlah appa ni saya nak tukar baju kejap.Setelah beberapa minit kemudian, aku keluar dari bilik dan melihat jungkook tidur di sofa manakala appa dan v tertidur di meja makan. Aku mebghampiri mereka...lalu...
Tya: appa? Eirona, tidur dalam bilik appa!
Appa: ouh? A-arasso! *mabuk*
Tya: haish, appa appa *menggelengkan kepala*
Tya: Taehyung-ah? Eirona...
V: tak nak! *suara comel*
Tya: aigoo, palli eirona!!!
V: tak nak kiss dulu!
Tya: yah!!! Palli!!
V: okayAku membantu v bangun dan membawanya ke tilam yang aq telah sediakan. Tiba-tiba v menolak aku ke dinding dan menyekat laluan untuk aku berganjak, jarak antara aku dan v hanya beberapa inci sehingga aku dapat merasakan hidungnya bersentuhan dengan hidung aku.
V: tya-yah, awak tahu tak?
Tya: t-tahu a-apa?
V: nega.....Aku dapat merasakan bibir v pada bibir aku, dia mencium aku dengan penuh lembut. Aku terkejut dengan tindakkannya itu. Dalam beberapa saat dia hentikan ciuman itu lalu dia memandang aku dengan tatapan tajam dan dia mencium leher aku secara Tiba-tiba, dengan tindakan aku yang pantas aku pun menolaknya sehingga dia terjatuh dan aku membantu mengangkatnya ke tilamnya dan aku menyelimuti badannya dengan selimut yang hangat lalu aku pergi ke arah jungkook dan aku melakukan perkara yang sama iaitu menyelimuti badan jungkook. Aku pun menuju ke bilik dan mula melelapkan mata tiba-tiba aku terdengar seperti orang yang bernafas di belakang aku apabila aku melihat ianya jungkook yang sedang baring di sebelah aku, aku terkejut lalu...
Tya: j-jung-kook? *berbisik*
Jk: shh!!! Tidur²Aku pun berpaling kembali dan cuba melelapkan mata. Tiba-tiba aku merasakan pelukkan daripada jungkook, aku pandang semula jungkook dan berkata...
Tya: j-jungkook?
Jk: wae? Saya sejuk, saya perlu kan kehangatan awak.
Tya: bo-borago?Jungkook memeluk aku dan kepala aku pada dadanya, aku dapat mendengar degupan jantungnya. Jungkook dengan secara tiba-tiba mencium dahi aku lalu mengatakan...
Jk: goodnight...
Tya: o-ohh? Nae.Bersambung~
YOU ARE READING
happiness❤
Fanfictionmengisahkan seorang gadis yang tiada ibubapa dan hanya tinggal berseorangan. pada umurnya 18 tahun dia bernekad untuk berhijrah ke tempat lain. dia mengambil keputusan untuk berhijrah ke korea selatan.dia berasa amat tertekan di tempat lahirnya dan...