✰ Wstęp ✰

25 1 0
                                    

Witajcie, witajcie, Przybysze!

Na wstępie ustalmy sobie pewną rzecz:

Art. 29. Prawo cytatu

Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość urywki rozpowszechnionych utworów oraz rozpowszechnione utwory plastyczne, utwory fotograficzne lub drobne utwory w całości, w zakresie uzasadnionym celami cytatu, takimi jak wyjaśnianie, polemika, analiza krytyczna lub naukowa, nauczanie lub prawami gatunku twórczości.

Wklejam to tutaj, żebyście nas później nie ukamieniowali, że robimy te recenzje nielegalnie czy coś, łapiecie. Co jak co, ale grzywny to ja podziękuję, mam na co wydawać pieniądze, Persh pewnie też.

Tutaj trochę informacji, bo to wstęp, jakby nie było:

➳ Możecie przesyłać nam opowiadania do zrecenzowania - te aŁtoreczkowe, żeby się pośmiać (z nas, oczywiście), te ładne, żeby się wzruszyć i te, które się do żadnej z tych kategorii nie zaliczają. 

➳ Teksty prosimy przesyłać w:

- komentarzach pod tym rozdziałem,

- wiadomościach prywatnych,

- naszym strumieniu

➳ Same również będziemy wybierały opowiadania, które zdecydujemy się zrecenzować, oczywiście za zgodą autora/autorki.

➳ Mamy prawo do odmowy recenzowania tekstów - z jakichkolwiek przyczyn, które możemy uzasadnić.

➳ Recenzja będzie polegała na analizie tekstu, po czym na podsumowaniu go pod względem: oprawy graficznej, wstępu, ortografii, interpunkcji, gramatyki, fabuły i postaci

➳ Recenzujemy opowiadania razem!

➳ Zdajemy sobie sprawę, że nasze opinie są różne od osób czytających to. Właściwie i moje opinie, i te Persha się różnią! Prosimy mimo to zachować szacunek podczas wyrażania własnego zdania.

To chyba wszystko. Czy to wszystko? Tak mi się zdaje.

Do zobaczenia, w takim razie!


~ Charlie

Prosto z Saksonii!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz