3.Bölüm

166 9 19
                                    



Yukarıdakiler karakterlerimizz


Merve'nin neden böyle dediğini anlamadım tabiki de ultra yakışıklı birinden neden korkmam gerekir ki . "Neden yapmamam mı lazımdı çok gıcık bir tipe benziyordu zaten" Allahım çarpma .

"Evet ve ayrıca gözlerin mi kör çocuk taş " ne kadar yakışıklı olursa olsun beni ilgilendiren bir bir şey göremiyorum bu Duman Beyin kim olduğunu öğrenebilirsem ona göre düşüncelerimi biçimlendirebilirim.

" Şu Duman kim anlatsana " Merve yavaş bir şekilde bana döndü ve ellerini birleştirip dizlerinin üstüne koydu . " Duman'nın araba grubu var araba grubu ne diye sorucaksın hafta da 2 gün yarış yapılan bir alan bir sürü ayyaş bir sürü neredeyse çıplak kızlar ve çok hızlı giden arabaların hazırlandığı garaj ve küçük bir bar bu yarışların sahibi ve düzenleyen tabiki de Duman Kaya " bu duyduklarım beni şaşırtmıştı 17 yaşındaki birinin neden böyle mekanları olur . "Hadi kantine gidip birer kahve alalım konuşmamıza bahçede devam ederiz ."dedi ve ardından hemen ayağa kalktı "Tamam o zaman hem biraz hava almış oluruz ." deyip bende ayaklandım ."

Kantine gidip birlikte sıraya girdik ve birer kahve alıp bahçede ki boş banklardan birisine oturduk . Merve kaldığı yerden devam etti . "Babası ünlü bir mimar adı Ömer Kaya annesi Neslihan Kaya ve de küçük bi kardeşi va Esin Kaya 5 - 6 yaşlarında ve kardeşine gerçekten çok düşkün . Ama ailesinin yaptığı araba grubu hakkında hiçbir şeyden haberi yok . Çok sık sigara içer gece hayatı var ama kızlarlada pek arası yok şuana kadar 2 kişi ile sevgili oldu . Ve de iki tane değer verdiği arkadaşları var Kağan ve Çağrı var . Sana söylemem gereken bir şey var . " dedi ve durdu "Dinliyorum" dedim elimle devam etmesini işaret ettim . Nefes alıp konuşmaya başladı ."Ben Kağan ile 1 buçuk senedir birlikteyim . Bugün Dumanın sol tarafında gördüğün Kağan idi ."

Mervenin onlardan birisi ile birlikte olmasına şaşırdım . Duman gibi birisinin normal arkadaşların olması beni şaşırttı . " Nasıl birisi peki sana karşı tavırları ." diye sordum "Öncelikle çok kıskanç yerine göre ruh hali değişiyor . Bazen öküz bazen insan oluyor . Her şekilde emri vaki yapar ama ben bu huylarını çok seviyorum çok tatlı geliyor bana. " Der demez zil çaldı . " Hadi sınıfa gidelim " başını iki yana salladı . "Sınıfa değil spor salonuna gideceğiz dersimiz beden " dedi " Tamam o zaman ." Kahvelerimizi aldık spor salonuna doğru ilerlemeye başladık .

Tam o sırada birisi ile çarpıştım be tüm kahve üstüme döküldü. Bana çarpan kişiye bakmak için başımı kaldırdım . Karşımda bana piç bir sırıtış atan Dumanı gördüm . "Neden hiç önüne bakmayı denemiyorsun ?" deyi sordum . "Şu durumda seni ciddiye alamıyorum yaaaa ." Hemen arkasında Kağan ile Çağrı duruyordu . Merveye döndüm ve Kağanla bakıştıklarını gördüm . Hemen ardından Merve bana döndü "Hadi lavobaya gidelim ve üstünü temizleyelim . " ona cevap vermemi beklemeyip kolumdan tuttu ve beni lavobaya doğru sürükledi . "Neden böyle bir şey yaptı ki anlayamadım " dedim " Senden intikam almaya çalışıyor kendine dikkat et Arsen. Neyse bende yedek kıyafet var gel ben sana vereyim " dedi ve lavobanın çıkışına doğru yöneldi. Bende peşinden ilerledim . Hemen karşı tarafta duvara yaslanmış Duman ve arkadaşlarını gördüm . O an göz göze geldik ve bana alaycı bir tavırla göz kırptı . Sinirle Mervenin peşinden ilerlemeye devam ettim.

Soyunma odasına girdik ve Merve dolabına doğru ilerledi . Dolabından bir şort ve tişort verdi . " Sen üstünü değiştir ben dışarıda seni bekleyeyim Arsen ." dedi ona gülümseyip o dışarı çıktı . Bende hızlıca üstümü değiştirdim ve çıktım Merve tiribünde oturmuş beni bekliyordu. Duman yanımdan geçtiğinde ona alaylı bir bakış attım. Hocanın gelmesin ile saçma hareketler yaptık gerilme vs. öyğğkkk.

Sonra zaten zil çaldı okulun tam önüne geldim ki yukarıdaki camda Duman gözüktü . Onu görünce durdum . "Evett arkadaşlar dikkatler buraya " bahçe kalabalıkdı ve Dumanın bu sözüyle bütün bakışlar ona döndü . O sırada Duman elindeki sütyeni havaya kaldırdı. Koca bir siktir çünkü o benim sütyenimdi. Muhtemelen dolabı kilitlemeyi unuttuğum için alabildi. "Pekala bu sütyenin sahibi aramızda konuşmak ister misin Arsen? Fazla acımasızım değil mi ? " dedi ve yine piç bir gülümseme şekilde konuştu "Cezanı beğendin mi ? Tokadın hesabını çok geç olmadan sormak istedim " dedi ve kahkaha attı. Artık sinirim ve utancım hat safaya ulaştığı için arkamı dönerek koşarak okuldan çıktım.



Uzun bir aradan sonra sizlere yeni bölüma attım 708 kelime olumuşş vayyyyyy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKULUN BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin