42.

3.2K 87 7
                                    

Povestește aiden.
Deci mooor , eu am crezut ca va fi suoarata pe mine , dar din contra era chiar mai incantata ca nici o data ca vom pleca cu ea .
Si am aflat ceva care ma lasat masca , ana e împreună cu tata doamne ce creier de gaina are asta da si gaina are mai mult ca ea , cred ca in loc de creier are paie sau poate nul are deloc , deci sa nu ne mai pierdem timpul cu proști siiiii plec sami fa bagajul , in sfârsit incepem si noi o viata noua , numai eu , sora mea pe care o IUBESC mai mult ca propria fiinta si cea mai importanta fiinta din viata noastră mama .



Povestește Anné-Marié.
Deci , deci fara deci sunt cea mai încântată persoană de pe pamant in acest moment.
Aiden si cu mama vin cu mine in Los Angeles .
Sunt cea mai fericita.
Voi incepe o viata noua alaturi de cele mai.importante persoane din viata mea .
Poate ati crezut ca sunt supărată .
Nu nu sunt , poate ma.credeti proasta cal iert asa repede dar e fratele meu si il iubesc.
Va intrebati de curse sau mafie , va răspund eu . Am renunțat vreau o familie normală nu cand merg pe stradă cu copiii mei sau oricine altcineva sami fie frica
Vreau sa fiu un elev normal.
Si un om.normal..

Suna cineva la ușa.
Ma ridic leneșă din pat si ma duc la ușa si pe cine sa vezi mama si aiden cum iam vazut le-am sarit in brate si am inceput a plânge toti trei .

Aiden sia cerut scuze , si am facut o seara in familie deci de acum ma pot considera o persoana împlinită si fericită .



Urmatorul capitol peste 5 minute.
Va.pup si va iubesc❤

Tocilara sau Bad Girl Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum