Dupa ce terminase Anné-Marié de citit scrisoarea o puse la inima si izbucni intr-un plans isteric .
Eu:deci trebuie sa va zic mai departe.Dupa moartea lui Jake , Kevin ma capturat ca sa zic asa si am stat acolo inchisa legata de scaun intr-un beci de la marginea orasului .
Ma chinuiau , biciuiau , ma taiau cu briceagul , cu cutile parca eram un manechin .
Intr-o seara a venit kevin ... beat mort si mia zis sa ma dezbrac , eu am ripostat dar mam ales cu vreo doi pumni in gura si cu arcada spartă , in acea seara blestemata mia luat virginitatea . Ca un monstru , dadea in mine cand ma foiam si la fiecare lacrima sau suspin ma taia pe picioare sau fata .
Tata:si acum cu aces kevin ce sa intamplat?
Eu:păi lau prins polițiștii si el sa sinucis in închisoare.
Eu ma duc afara sa ma.liniștesc okay ?
Ei:ok ai grijă .®dupa 2 ore ®
Povestește Anné-Marié .
Mergeam pe stradă cand trec pe trecerea de pietoni si buum negru .Povestește Aiden.
Ne suna un numar necunoscut .
El:domnule aiden Blackwell?
Eu:da ce sa intamplat?
El:sora dumneavoastră a fost călcată de o masina pe stradă
Eu:dar...cum?
El:a mers pe trecerea de pietoni fara sa se asigure si o masina cu o viteza prea mare a calcato.
Eu:ok venim acum .
Eu:mama tata haideti la spital - spune cu o voce joasa si ochii plini de lacrimi
Ei:de ce ?
Eu:Aaane-marieee-spune printre suspine .
Ei:haideți.La spital.
Anné-Marié nu era intro stare grava , doar o mâna ruptă si poate niste vanatai urate , in rest era ok.Dupa o luna .
Azi Anné-Marié iesea din spital . La intrarea in casa avea o surpriza găsită , de mai demult daca pot spune asa .
Povestește Anné-Marié
Azi ies din spital .
Azi plec acasa .
Ajungem.pe strada mea si cand intru pe ușa pe canapea statea un corp atat de cunoscut , ma apropii si acel miros , mirosul acela ... era el nu cred😭😭
Era chiar .......Hey , buna , va las puțin in suspans .
Capitolul viitor il voi posta tot azi .
Lectură plăcută , va las , va pup si va iubesc❤😘
CITEȘTI
Tocilara sau Bad Girl
Ficțiune adolescențiEa-,,tocilara'' liceului ziua El-bad boy-ul liceului si Adonis in persoană Ea-noaptea Queen El - noaptea King Ea-mafioata șefa mafiei ,,Black'' El-seful mafiei ,,Blackwell'' Citiți si veți afla tot pe parcurs.