Pylolia

15 7 0
                                    

Πως σε λένε?

Με λένε Σωτηρία

Πόσο χρονών είσαι?

Είμαι 19 χρόνων

Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου?

Ασχολούμαι με το μπαλέτο, το διάβασμα βιβλίων, τους υπολογιστές, ακούω μουσική και βλέπω ταινιες

Πως ξεκινησες να γράφεις στο wattpad? Σου μίλησε κάποιος για αυτό?

Μια κοπέλα μου το πρότεινε ως πιθανή εφαρμογή, η οποία άρχισε να γράφει μια ιστορία και εγώ άρχισα να την βοηθάω. Διόρθωνα λάθη εκφραστικά πρότεινα άλλες λέξεις, ξέρεις... Μερικές φορές έβαζα το χεράκι μου και στην πλοκή της ιστορίας (αν μου ερχόταν κάποια ιδέα που πίστευα ότι κολλούσε με την ως τότε πλοκή)

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας και ποιο το αγαπημένο σου βιβλίο?

Αυτή είναι μια από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις. Κι οχι για κάποιο άλλο λόγο πέρα από το ότι πολυυυυ καιρό να ασχοληθώ και να κάτσω να διαβάσω ιστορίες. Στο παρελθόν είχα αγαπημένη, απλα τώρα δεν θυμαμε καθόλου τις υποθέσεις, τους χαρακτήρες , τα ονόματα, τίποτα! Γιαυτό κι άρχισα να είμαι πιο ενεργή στο wattpad (από αυτόν τον μήνα, μην φανταστείς... ) Εφόσον όμως μου κάνεις μια ερώτηση, θα πρέπει να απαντήσω: All started with a dare. Τώρα για συγγραφέα κι αν δεν μπορώ να σου απαντησω... (Για τον ίδιο λόγο με πριν)

Ποια είναι η αγαπημένη σου κατηγορία;

Αν η προηγούμενη ερώτηση είναι μια φορά δύσκολη, τότε αυτή είναι δύο φορές... Ο λόγος είναι ότι η διάθεση μου δεν είναι σταθερή, οπότε δεν είναι ούτε και οι προτιμήσεις μου. Μπορεί τώρα να θέλω να διαβάσω κάτι σχετικό με βρικόλακες και περιπέτεια και φαντασία ενώ το βράδυ να θέλω κάτι πιο ρομαντικό και ρεαλιστικό. Για να περιοριστώ όμως κάπως θα πω ότι προτιμώ τις κατηγορίες:φαντασία, τρόμου, μεταφυσικές, βρικόλακες και επιστημονική φαντασία.

Με τι εμπνεεσε?

Και φτάσαμε στην τρίτη πιο δύσκολη ερώτηση... (Με την σειρά τις σκέφτηκες ε; Για να υπάρχει διαβαθμισμενη δυσκολία...) Με το οτιδήποτε πιστεύω... Με μια ιστορία που κάποιος μου είπε, με κάτι που διάβασα σε ένα βιβλίο ή στο ίντερνετ, με κάτι που έζησα εγώ ή ίδια... Γενικά με ότι με παρεξενεψε, μου φάνηκε πρωτόγνωρο, πρωτακουστο, περίεργο, αυθεντικό... Πολλές φορές τυχαίνει να συζητάω με μερικά κοντινα άτομα για ταινίες και να φτιάχνουμε δικά μας σενάρια και συνέχειες ή και για ιστορίες παίρνοντας έμπνευση από κάποια που έχουμε διαβάσει ή φτιάχνοντας εξ'ολοκληρου μια από το μυαλό μας

Interviewing you [SLOW UPDATES] Where stories live. Discover now