Πως σε λένε?Κωνσταντίνο
Πόσο χρονών είσαι?
16
Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου?
Διαφορα.
Πως ξεκινησες να γράφεις στο wattpad? Σου μίλησε κάποιος για αυτό?
Η πρώτη μου ιστορία ήταν λίγο fail και γενικότερα οι πρωτες μου ιστορίες. Μου μίλησε η φίλη μου η
-EvakOia- το καλοκαίρι του 2015Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας και ποιο το αγαπημένο σου βιβλίο?
Έχω πολλούς αγαπημένους συγγραφέες. Από εξωτερικό είναι η Ms_Horrendous ενώ από Ελλάδα δεν έχω αποφασίσει ακομα. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι το Hide and Seek από Αγγλικά και από Ελληνικά... Πάλι μου βάζεις δύσκολα.. Παλιά μου άρεσε πάρα πολύ το '' Τα δύο βασιλεία'' αλλά τωρα μ'αρεσει πολύ το''Να φοβάσαι το σκοτάδι''
Ποια είναι η αγαπημένη σου κατηγορία;
Τρόμου, μυστήριο κτλ
Με τι εμπνεεσε?
Εμπνέεομαι από ο,τι βλέπω. Είτε είναι άσχημο είτε όμορφο.
Ποιο είναι το αγαπημένο δικό σου βιβλίο και ποιος ο αγαπημένος χαρακτήρας των βιβλίων σου?
Το αγαπημένο, δικό μου βιβλίο είναι unpublished. Λέγεται '' Darkness'' και έχω αφιερώσει πολύ χρόνο σ' αυτό το βιβλίο. Δεν έχω αγαπημένο χαρακτήρα από τα βιβλία μου.
Τι θαυμάζεις σε ένα βιβλίο;
Θαυμάζω την ποιότητα του, το περιεχόμενο του, τον τρόπο εξέλιξης του αλλά και το εξώφυλλο του. Αν και δεν πρέπει να κρίνεις ενα βιβλίο από το εξώφυλλο του εμένα μου αρέσει να βλέπω τα εξώφυλλα.
Τι άποψη εχεις για επίσημους διεθνείς διαγωνισμούς του wattpad π.χ wattys?
Λοιποοοον, τα Wattys νομίζω είναι δίκαιος διαγωνισμός, με κριτές που έχουν εμπειρία και δεν είναι ο,τι και ο,τι. Προσωπικά η μία ιστορία μου αν και δεν τη θεωρωμώ καλή είχε κερδίσει τα Wattys 2015. Είναι κρίμα που δεν υποστηρίζουν την γλώσσα μας πλέον. Τα TYS που έχουν διοργανωθεί από την ομάδα των Ελληνικών Wattys μου την έσπασαν λίγο. Δεν είναι ούτε επίσημοι ούτε ανεπίσημοι αλλά δεουν σαν να είναι επίσημοι. Τα συμπεράσματα δικά σας. Τώρα οι ανεπίσημοι διαγωνισμοί είναι στημένοι κτλ κτλ
Τι θεωρείς πως πρέπει να έχει ένα βιβλίο για να ξεχωρίσει?
Ποιότητα.
Κάτι που θα ήθελες να πεις στο κοινό σου?
Δεν θέλω να πω κάτι στο κοινό μου παρ'ολα αυτά τους ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τονKoninos για τον χρόνο που αφιέρωσε για να απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Αν θέλετε και μπορείτε καντε του ένα Follow και τσεκάρετε τις ιστορίες του που ειναι φανταστικές.
Byeee
ESTÁS LEYENDO
Interviewing you [SLOW UPDATES]
De TodoΌπως ειδατε και από τον τίτλο αυτό είναι ένα βιβλίο οπου θα κάνω κάποιες ερωτήσεις από άτομα τα οποία τυχαία έχουν επιλεχθεί.(Κάτι σαν συνέντευξη)