2

566 19 4
                                    

Aradan çok zaman geçmemişti.
Sürekli ağlıyodum , okulada gitmedim hiç , o gece öykü'de yoktu evde gecen'nin 4'ünde sarhoş olmuşum yine çıktım evden ağlayarak yusuf'a gittim zili çaldım uzun uzun en sonunda açtı kapı'yı zaten açar açmaz yusuf'un üzerine yığılmış kalmıştım.

y: ne işin var burda gece gece ağlamışsında iyimisin

s: iyi değilim yusuf yusuf ben ben seni çok seviyorum anladınmı seni çok seviyorum.

y: kendinde değilsin sen gel otur şura'ya 

sen orda uyur kalırsın sabah 12 hatta öğlen 12'de kalkmışsın dün gece neler yaşadığını hatırlarsın bi an kötü olursun mutfaktan gelen seslerle yerinden kalkar mutfağa gidersin.

s: günaydın

y: günaydın nasılsın iyimisin

s: dün gece neler olduğunu hatırladım da söylediğim herşey gerçek ben seni seviyorum 

yusuf oflar ve sana döner 'bence sen hala kendinde değilsin benim zaten bi sevgilim var' sen kendini tutup ağlamazsın evden çıkar gidersin yusuf peşinden gelmezz sen arabaya biner eve gelirsin evde seni bekleyen kimse olmadığını düşünüp sahile gidersin sahilde yürürken önünde bi adam ve kadın el ele yavaş yavaş yürürken aynı anda da birbirlerine sevgilim,aşkım diyolardı oflayarak yanlarından geçtim arkama baktığımda onun nazlı olduğunu gördüm yanındaki başka biriydi yusuf değildi. nazlı beni görünce adamın elini bırakır.

n: şeyy *ismin* nasılsın ya bu şey benim şeyim eeee şeyimin şeyi eee nasıl desem ee

s: kapat çeneni herşeyi anlatıcam yusuf'a deyip koşarak arabaya binersin hızla yusuf'un evine gidersin...

ReynmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin