The adventure is getting bigger

15 2 0
                                    

Οι Δυο ηρωες τωρα που εχουν φτασει στο μεγαλο σπιτι (παλατι) τον zombie pigman επρεπε να καταστρεψουν το γηγαντιο ρομποτ πριν καταστρεψει το minecraft (overworld) για παντα, χωρις να τουσ δουνε τα zombie pigman γιατι ηταν πραγματικα πολλα! Αλλα πως θα το εκαναν αυτο; (ελα ντε...) Λοιπον αυτοι οι δυο μετα απο 5 λεπτα σκεψεις ηξεραν τι επρεπε να κανουν ηταν απλο αλλα ηθελε πολεσ μερες (του minecraft παντα) για να το καταφερουν ομωσ ηταν η μονη λυση. Το μονο που επρεπε να κανουν (που το εχετε σκεφτει ηδει, μαλον) ειναι να παρουν τρια wither skulls να μαζεψουν soul sand και τελικα να σποναρουν το wither (ξανα) απο πανω απο το σπιτι τον zombie pigman για να καταστρεψει τα παντα. Τελος παντων τωρα πρεπει να εξερευνησουν το σπιτι τον zombie pigman (χωρις λογο) αλλα πριν προλαβουν να κουνησουν ακουσαν ενα θορυβο απο το εργαστηριο. Σε λιγο ειδαν το herobrine να πεταγετε και να σπαει τον τοιχο απο μια εκρηξη που σενιχεσε να εκτοξευει τον herobrine σπαζοντας τον τοιχο. Μετα απο λιγο η εκρηξη τιναξε τον herobrine εξω απο την πορτα χιλιομετρα μακρια. Φενοταν σαν πεθαμενος ο Steve και η Alex (ενοειται) ετρεξαν αμεσως στον herobrine να δουν τι ειχει γινει και για εναν αλλο λογο που τον σκεφτηκε ο Steve:“αμα ειναι αντιπαλος με τα zombie pigman που ξερεις, μπορει να μας βοηθησει” Ετσι ο Steve και η Alex προχορησαν γρηγορα προς τον hero brine με αυτη την ελπιδα.

THE MINECRAFT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora