Etme Dedum Dinlemedun

1.1K 19 3
                                    

İki ay geçmişti olaylar yavaş yavaş toparlanıyordu. Vedat hala kaçaktı Tahir ,Murat ve Fatih nefesi hapse attıraçak olan o belgeyi Vedattan almışlardı. Şarşırtıcı olucaktır ama bu belgenin Vedatta tek bir kopyası dahi yoktu bu da bizim işimizi kolaylaştı. Ceylan ve Yiğit annelerinin yanındaydılar sonunda.Nazar mahkeme kararı ile Vedattan boşanmıştır ama tabiki bütün köylü bu olayla çalkalanır. İki ayda en fazla 5 kere göz göze gelmiştir Nazar ve Murar o da Mercan sayesinde.
Mercan hala konuşamıyordur.
Nefes'te fırsat buldukça Mercanla ilgilenmeye çalışıyordur.
Nazar Vedat'tan çoktan boşanmıştır.
Murat Nefesi Mercana götürür yine sokağın başında Türkanın evden çıkmalarını beklerler.Türkan evden çıktığında Murat arabayla evin önüne gelir.Nefes aşağı iner ve evin kapısını çalar.Kapıyı Nazar açar.Murat arabadan Nazara bakar Nazarda Murata böyle uzun bir sesizlik olur.
Nazar için çok zor bir durumdur çünkü hem yaptıklarından pişman olduğu için konuşmaya yüzü yoktur hemde Nazar bu şekilde hemen yumuşayamazdı hala birazcık suçlu görüyordu Kaleli ailesini.
Nazar içeri girdi.
N: hoşgeldun Nefes ablamı görmeden biraz konuşabilir miyiz?
Nef: olur konuşabiliriz Nazar.
N:Nefes ben senden nasıl özür dilerum bilmiyrım.
Nef: Ne için özür diliceksin ki
N:Sana inanmaduğum için seni dinlemeduğum için
Nef:Nazar ben onları unuttum benim açımdam bir sıkntı yok çünkü anlanın açısı vardı yüreğinde gerçeği bu yüzden göremedin anlarım o yüzden seni.
N: Yani affettun beni
Nef: evet affettim.İnşallah Muratta affeder seni
N:Bana çok kıgın mi?
Nef:kızgın değilse bile kırgın
Nefes Mercanın yanına gider biraz onunla konuşur ve gitmek için kapıya yönelir arkasındada Nazar gelir kapıdan Murata bakar.
N:Nefes ablamı bırakmaduğun ve yanunda olduğun için teşekkür ederum.
Murat Nefesi eve götürür.Tahir Yiğite sünnet düğünü yapmaya karalıdır evde onun tartışması vardır.
S:Zaten almişsun eve iki çocuklu kariyi bide çocuğuna düğün mi edecsun
T: hee ana edecem sağa ne
S: ula iki ay oldi hala elalem arkamuzdan konuşayi bizi iyice maskara mı edecesun?
T:ana bak yiğit benum oğlumdur bende ona olmasi gerenleru yapmaya kararlıyum.
Mus:ana boşuna tartışmayasun Tahirle bende hak veriyrum bu sefer.
Nefesle Tahir Yiğit ve Ceylanıda yanlarına alırlar ve davetiye bakmaya giderler.
Saniye her zamanki gibi söylenir.
Asiye ise yemek yapmaktadır. Berrak orada kalmaya devam etmektedir çünkü annesinide kaybettiğini öğrenir gidecek hiçbir yeri yoktur. Zaten ne Tahir ne de Fatih Berrağın gitmesine izin vermezler.Asiye hala Berrağa biraz kızgındır.
Evin kapısı çalar Berrak kapıyı açmaya gider ve kapıyı açar.
Gelen Fatihtir.
F:Asiye yenge beni Mustafa abim gönderdu sana verduğu bir evrak varmuş onu istedu.
S:ha buda bizum başumuza kaldi.(Berrağı kasteder)
F:anaaa
B:annen haklı Fatih hiç boşuna ona kızma benim artık gitmem lazım
F: Berrak saçmalama ailen dışında hiçbir tanuduğun yok nereye gidiceksun nerde kalacaksun
B: başımın çaresine bakarım bir şekilde
F:Vedat hala dışarda elunu kolunu sallaya sallaya gezeyi nerde olduğunu kimse bilmeyi bende yani bizde senu bırakacağuz gidecesun öyle mi?
B: ......
F: Ben söyleyeyum hiçte öyle değul Vedat yakalana kadar burada kalacaksun.
Asiye evrağı getirir ve Fatih gider.
O sırada Nefes Tahir ve çocuklar içeri gelirler.
(Bu arada Ceylanın Nefesin kızı olduğundan Berrak dahil herkesin haberi vardır.)
Davetiyeleri hem seçmiş hemde bastırmışlardır.
Dağıtmak için liste yaparlar.
Davetiyeleri dağıtmasına yardım etsin diye Tahir Muratı çağırır.Muratta eve gelir ve bir liste çıkarırlar.Listenin sonunda ise bir tartışma çıkar.
M: buda sonuncu davetiye kime abi söyleda yazayum.
T: Dağdevirenlere yaz
M:abi saçmalama ne diysın
T: ula geliysın burda abime rest çekeysın belki sevdaluyum kıza olamazmı diysın ama davetiye vermiysın
M:abi o başka bu başka
T:nesi başkaymuş aradaki düşmanluk bitmeden siz ne olacaksunuz
M:aileler baruşsada biz baruşamayuz zaten abi
T:o kadar kötü diysın yani
A:zaten ben o kızı elti istemiyrım Nefeste elti istemiyi BENCE anamda gelun istemez boşver onu yangaz
M:yenge Allah aşkuna bi sus da yeter
Murat davetiyeleri alır ve ilk olarak Dağdevirenlerin evine gider kapıyı çalar ve Nazar kapıyı açar.
N:eee ne oldu Murat niye geldun
M:Davetiye geturmeye geldum al bu sizun istersenuz gelun istersenuz gelmeyun o sizun bileceğinuz iş
Tür:kızum kimmuş
Türkan kapıya gelir ve Muratı görür
Tür: ula senun ne işun var burda
M: davetiye bırakmaya geldum şimdide gidiyrum
Türkan davetiyeye bakar.
Tür: Mercanumun bu hale gelmesune sebep olan o karunun çocuğuna düğün yapaysınuz bide bizi davet mi ediysunuz ula ben sizu
N:ana bırak neyi tartışaysın burda bırak ne halleri varsa görsunler.
Nazar öyle deyince Murat arkasına bakmadan giderken Türkan içeri girir.
N:Murat
M:Allah belanuzu versunda de rahatla kızum sen nasıl bir insansun Vedatın piskopatlıklarunu gördun başundan beri size söyleduklarunun sonunda yalan olduğunu anladun ama hala deduklerune bak
N:baştan abin ablama ümit vermeseydu bunlarun hiçbiru olmayacaktu
M:ula sanki abim ablana ümit vermuş baban gelmuş ortak oluruz ama Mercanla Tahiri evlendurursak demiş.
Nazar bunu duyunca şaşırmış asıl razı almadan olayları karıştıran babasıymış.
N:babam mı demuş bide şart koşmuş öyle mi?
M:aynen öyle Nazar hanum.
M:hala düşman deysin bana bize ben sağa daha napayum
N:Sen niye bana düşmanmuşum gibi bakaysın bana demeyi biliysın cevapla bakalum
M:Ben sana dedum Etma Nazar dedum dinlemedun🔥şimdi bide soraymisun
der ve Murat gider.
Nazarın bir anda gözleri dolar hem Muratın söyledikleri hemde babası.Bunu örenmesi iyi olmuştur kızgınlığı Kaleli ailesine karşı azalmıştır.
Cemil eve gelir.Türkan olanları Cemile anlatır.
C:nerde ula o davetiye Nazar at oni çöpe.
N:babaa karadenizli adam komşusuna kin tutar mu?
C:ablana ettukleruni unuttun heralde hatirlamaysin
N:hatırlayrım baba ablama olanlari Vedatın onu astığını hatırlayrım mesala senun Mustafa Kaleliye ortakluk karşusunda ablamı Tahir Kaleliyle evlendurme şartunu koştuğunu hatırlayrım yeter mi?
C:neyse ne olanlar oldi.
N:hem boyle de hemde hala düşman kesul olmadi baba olmadi.
N:hem Mustafa Kaleli zaten bütün müşteruleruni almuş bir ay içinde elundeki kumu satamazsan senun ortak araman gerekecek hala bu neyin inadu.
C: sen nerden biliysın bunları
N:dün sen evdeyken nöbete gitmede bi urayayum dedum şirkete oradakiler söyledu.
C: tamam duğune gideruz ama hemen affetmam haberunuz olsun.
Nazar Mercanıda alır odalarına giderler.
▪️Bizim iki aşık bütün gece birbirlerini düşünürler.
▪️Şimdilik bu kadar ama devamı gelicek.
▪️Düğünde çiftimizi ve bizi büyük bir sürpriz bekliyor bir dahaki bölümde.
Naz❤️Mur

Karadeniz Fırtınası?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin