Thranduil
Przemierzałaś właśnie Mroczną Puszczę. Ostatni raz widziałaś ją kiedy byłaś dzieckiem. Była wtedy piękna, zielona, tętnica życiem!
A teraz? Coś ty. Możesz tylko wspominać.
Las był "czarny", otoczony złą aurą i ciemnością. Dlaczego akurat tutaj się wybrałaś?
Chciałaś odwiedzić swoich braci. Nie prawdziwych, chodzi mi o Elfy Wyższej Klasy.Szłaś spokojnie ścieżką, aż ją zgubiłaś. Brawo ty!
Błądziłaś z dobre pare godzin! Przez pół godziny chodziłaś w kółko, raz wpadłaś na sieć pająków, i prawie wpadłaś do jeziora! Ale cóż począć?Nagle przed tobą pojawił się ogromy pająk! Byłaś zdezorientowana i nic nie zrobiłaś. Ogromne monstrum rzuciło się na ciebie, a ty odzyskałam zdolność myślenia i odskoczyłaś. Chciałaś wyciągnąć strzały, ale jak na złość ich zabrakło. Już chciałaś chwycić miecz, kiedy za tobą pojawił się drugi pająk i cię obezwładnił.
Miałaś mroczki przed oczami i ostatnie co pamiętasz, to dużo ludzi i jasne blond włosy...Obudziłaś się w łóżko. Nie przepraszam, to nie było łóżko. Tylko łoże, które zdołało by zmieścić kilkanaście krasnolódów! I to tych grubszych!
Wtem drzwi do twojego pokoju otworzyły się. Do środka wszedł przystojny elf z odświętną szatą.
-Widzę, że już się obudziłaś... -rzekł-Powiedz moja droga, jak się nazywasz?
Zawachałaś się. Westchnęłaś i odpowiedziałaś:
-T/I. A pan?
-Jestem królem Leśnego Królestwa, Thranduil. -przedstawił się
-Jak się tu znalazłam?
-Moi wojownicy znaleźli cię nieprzytomną na ziemi, gdzie prawdopodobnie, zaatakowały się pająki. -wytłumaczył, a ja pokiwałam głową
-Co robi w tych rejonach elf niższej rasy? -spytał
-Podróżowałam. Akurat chciałam was odwiedzić, no to jestem. -uśmiechnęłam się. Blondyn zrobił to samo.
-Zatem miło mi cię tu gościć, T/I z Rivendell. -powiedział i wyszedł.Legolas
Krótka piłka.Znasz legolasa od dziecka, ponieważ mieszkasz w leśnym Królestwie.
Sauron
Tutaj też będzie krótko.
Poznałaś go jak niszczył jakąś wioske.
*****
Mam nadzieję, że się podobało ^^
CZYTASZ
Preferencje || Hobbit
FanfictionKto nie lubi Hobbita? Ale jeśli ty lubisz, zapraszam! ^^ A jeśli nie to zostaw jedną gwiazdkę i wypad. Nie będe cię zatrzymać. ^^