Zostałam poproszona o zrobienie Gandalfa! A Barda i Smauga już dawno chciałam dodać!
Pamiętam, że jeszcze ktoś poprosił o Aragorna, ale książka jest tylko z "Hobbit'a"... Przepraszam...
Mimo iż, Hobbit i Władca Pierścieni to to samo uniwersum, ja robię tylko postacie z Hobbit'a (filmowego)
Najmocniej cię przepraszam! 🙇
Chyba, że... Zrobię książkę z preferencjami z Władcy Pierścieni... Chcielibyście?
*********
Gandalf:
•Jak się poznaliście?
Przechadzałaś się właśnie przez Shire, gdzie odbywało się właśnie jakieś przyjęcie. Zobaczyłaś cudowne fajerwerki i tak się zapatrzyłaś, że na kogoś wpadłaś. Tą osobą, okazał się Gandalf.
•Ile wam zajęło, abyście zostali przyjaciółmi?
Od razu
•Kim jesteś?
Zielarką/medyczką, która posiada lecznicze zdolności (magię)•Coś specjalnego!
Bard:
•Jak się poznaliście?
Mieszkasz w Mieście na Jeziorze już kilka lat.
Poznaliście, kiedy przepływał swoją łódką i zauważył ręce spadające w głąb wody. Uratował cię i odtąd mieszkasz z nim, i jego dziećmi.•Ile wam zajęło, abyście zostali przyjaciółmi?
Miesiąc
•Kim jesteś?
Człowiekiem/wojowniczką•Coś specjalnego!
Smaug:
•Jak się poznaliście?
Kiedy napadł na Erebor, zostałaś w środku. Wszyscy umarli, jednak ty musiałaś przeżyć.
Więc wyszłaś i trafiłaś do komnat ze złotem. Natrafiłaś tam na przechadzającego się smoka. Już byłaś pewna, że zginiesz od ognia, ale zaskoczyło cię coś.
Smaug stwierdził, że czuje w tobie coś dziwnego, więc cię nie zabił. W dodatku nie jesteś krasnoludzicą.•Ile wam zajęło, abyście zostali przyjaciółmi?
Ponad kilka miesięcy
•Kim jesteś?
Jesteś człowiekiem, który panuje nad jednym żywiołem. (O czym oczywiście nie wiesz)•Coś specjalnego!
CZYTASZ
Preferencje || Hobbit
FanfictionKto nie lubi Hobbita? Ale jeśli ty lubisz, zapraszam! ^^ A jeśli nie to zostaw jedną gwiazdkę i wypad. Nie będe cię zatrzymać. ^^