OMUL , Ființă Nelinistită !!!

30 1 4
                                    

Fiind Ateu...,
ma voi rezuma a nu-i spune pe nume celui atot-puternic 😉 A-m sa-l numesc Adonai !
Cand a avut ideea unei fiinte care sa stapaneasca Pamantul.."Adonai,, a cautat printre cetele lui de ingeri un model dupa care sa-l faca pe Om !
Se perindau prin fata tronului ceresc Heruvimii,Serafimii,Arhanghelii,valuri,valuri !
Fiecare Faptura Cereasca diferita fiind de celelalte ,dupa cum fiecare speta dintre vetuitoarele de pe Pamant,diferita este de celelalte !
Alunecau prin Spatiu,printre Astri , Puterile si Dominatiunile., minunatele alcatuiri spirituale plutind in sunetele suave ale unei miscari si muzici nevazute .
Adonai isi privea multumit fapturile Divine neoprind-u-se insa la nici una pentru a o lua de model spre a-l face pe OM !
Într-un tarziu, in urma stolurilor sublime ,se ivi o palida aparitie nelinistita si şovaitoare,cutezatoare atunci cand a-i fi crezut-o mai cuprinsa de sfiala,care,orbita de lumina lui Adonai , alegea întunericul, pentru ca apoi,din bezna sa tăşnească spre Lumina !
Si iata !, ca fiinta aceasta nehotarata si indrazneata,tulbure, cerată si revoltata de propria-i imperfectiune a fost aleasa ca Model pentru viitorul Stapan a-l Pamant-u-lui 😉
Luc&Fier care-si rezema Splendoarea pe bratul drept a-l Tronului Divin, cuteza sa-l intrebe pe Adonai : 《 Cum de ai ales ..Ooo ..Mărite Adonai , dintre nenumaratele Fapturi Ceresti tocmai pe cel mai putin izbutit vlastar spre a-ti servi de model pentru Fala Pamant-u-lui ? A-s vrea sa stiu daca imi este ingaduit ,de ce te-ai oprit la el si nu la altul ?!
Adonai il privi atent pe cutezatorul sau sfetnic,invesmantand-ul intr-o lumina mai pura decat Nefiinta.
Cum de nu pricepi tocmai Tu.,Mandrie a Fapturilor Celeste, ca cel ce este mai adevarat dintre voi toti ..e el ! , in vreme ce voi sunteti Desavarsiti si satisfacuti de voi insivă, el , fiindca e colturos si nestatornic , e pe cat se poate de viu ! Voi Sunteti ! Iar el Traieste ! Si a Trai e mai presus decat A Fi !!!
I-l voi face pe Om plapand, pentru ca nemultumit de propria-i slabiciune,sa-si faureasca mijloace care sa-l desavarseasca si sa-i ingaduie nu numai Pamantul, dar si alte Lumi Ceresti ! Din nelinistea lui ..Omul v-a fauri Opere minunate ! La voi Desavarsirea e o stare ..pe cand la El v-a fi un Proces ce se va desfasura la Nesfarsit !!!
Luc&Fier, isi pleca fruntea injosit de propria-i stralucire pentru ca-i era nemeritata , o privi, acum pentru prima oara, nu ca pe o Imperfectiune, ci ca pe o Limitare 😉 !!!
Intelegea ca Umanizarea acelei Fiinte , Fapturi alese de Adonai, v-a insemna o indelunga si neintrerupta Confruntare a Imperfectiunii cu ea insasi, dun care se va plamadi...,treptat, Desavarsirea 😉 !!!

va urma ....😉

Răni si Balsamuri ..., Ganduri de-o Viata...Papusi si Papusari 😘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum