1.Bölüm ~ Aşk

213 5 0
                                    

      Aşk... Nasıl bir şeydir ki aşk ? Düşünün herhangi bir hormona vücutta gerçekleşen bir faaliyete bir değişime bağlı değil, birini görüyorsunuz ve birden içiniz ısınıveriyor. Hiç tanımamanıza rağmen onu gördüğünüz anda terliyorsunuz, heyecanlanıyorsunuz, ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz. Onunla tek bir kelime konuşmuşluğunuz olmamasına rağmen onun sizden başka kimle olursa olsun en küçük samimiyetini aşırı derecede kıskanıyorsunuz. Doğrusu ben bunları yaşadım ve bence hiç kolay değil ama buna değer, ne olursa olsun, aşkı aşk yapanda budur herhalde...

        O gün lisedeki ilk günümdü. Orta okulda bitmişti en sonunda. Pek güzel değildi aslında orta okul. Ne yalan söyleyeyim hatalardan başka bir şey yoktu orta okul hayatımda. Nerden bilebilirdim ki daha da fazla hata yapabileceğimi lisede...

        Birkaç gün önceden gideceğim lisenin müdüründen babama bir telefon gelmişti, liseye birinci girdiğim için benden okulun ilk günü konuşma yapmam istenmişti. Doğrusu basta basit bir şey gibiydi ama inanılmaz heyecan yapmıştım. Sağdan soldan internetten toplamama iyi kotu bir konuşma hazırladım ilk gün geldi ismim okundu... Düşünün yüzlerce kişinin arasından bir kürsiye çıkıp geriye doğru bakıyorsunuz kimseyi tanımıyorsunuz doğrusu hayatımda hiç o kadar terlediğimi hatırlamıyorum. Sesim çıkmıyordu, bazen harfleri hatta kelimeleri atlıyordum. Çok kısa sürdü veya ben geçiştirdim, bilmiyorum. Sınıfım kurada belli olmuştu, ''9/A''.

        Sınıfa çıktım, birkaç kişiyle tanıştım, sanki konuşma yapmamış gibiydim daha doğrusu kimsenin bundan haberi yok gibiydi. Kimin umrunda zaten güzel bir konuşma olmamıştı o yüzden benimde işime geliyordu. Dediğim gibi birkaç kişiyle tanışmıştım, sağ kümenin en önünden 2. sırada oturuyordum 3-4 kişi sohbet ediyorduk, hangi okuldan geldin gibi falan filan. Çok göz önüne çıkan insanların nasıl birisi olduğunu kestirmeye çalışıyordum. Sınıfın ilk günlerinde en dikkat çeken isin Cenk'ti. Çok sosyal birine benziyordu neyse ön yargılı olmayalım. Bu arada ben Aras. Güzel isim değil mi...        

         Haftada bir gün 4 saat seçmeli ders oluyordu. Bu derslerde 9. sınıflar kendi içinde karışıyordu, tabiki gittiğiniz sınıfta sizin sınıfınızdan 3-4 kişide oluyordu. 2 kişiyle tanışmıştım birinin ismi Tolga... O ikisi eski arkadaş gibilerdi samimi sohbetleri falan vardı, bense sadece yanlarında dolaşıyor arada bir bir şeyler söylüyor onun dışında hep dinliyordum. İlk seçmeli derste nedense en öne oturum onlarda arkamdaydı sohbet ediyorlardı, yine bir şey söylemek için arkamı döndüm o an göz göze geldik...

        Yanında bir önünde iki olmak üzere üç erkekle sohbet ediyordu. Bir defa olmadı birkaç defa göz göze geldik veya bana öyle geldi ama her ona bakışımda... Biliyorum ki anlatamam ama kızarmaya başladığımı hissediyordum sıcak basıyordu her bakışında. Daha 10 dakika olmamıştı onu fark edeli ama kıskanmaya başlamıştım. O günden sonra hiç aklımdan çıkmadı. İsmi Azra. Meğer alnıma kazınmış olan isim...

Yarım ElmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin