Nu stiu de voi,dar eu însă am avut acea perioadă în care vroiam să citesc numai și numai zodiace... Și vreau sa zic ca pe lângă cele 53 de RolePlay-uri pe care le aveam pe la începutul primăverii,mai aveam și vorbitori 15-20 de zodiace.. Pentru ca da,am avut o "mică problemuta" când am devenit dependentă de wattped...
Revenim,nu cred ca sunt singura și sper sa nu fiu singura care a observat ca ideile sunt furate de peste tot... Și nu, nu vorbesc doar de zodiacele cu Diabolik Lovers... Nu... Doar nu...
Am să dau un exemplu concret, după care ne continuam ideea.
Instagram, idee originală:
Wattped: Idee "imprumutata" de mai multe ori:
Adică da, tocmai ce ai navigat pe internet și ai văzut zodiacul, când în minutul următor iti apare notificare de la unul dintre zodiacale pe care le citești.. Sau citeai.
"--Hmm... Oare despre ce o fi vorba... A.. Tocmai ce am citit asta pe Instagram/Facebook/Twitter...."
Și se tooot repeta, până te apuca nervi și iti stergi cartea din biblioteca... Naomi, dacă vezi asta... Ar trebui să iti tragi un semnal de alarmă ca nu e prea OK pentru cititori...Uneori zodiacele nu au nici-un sens și sunt chiar inversul caracterului tau, dar stati liniștit, dacă vreri un zodiac concret pentru voi... Tre să vă faceți unul... Pnm.
Pentru ca astea sunt toate zodiile la grămadă... 10 din 9 zodii de... Balanța/leu/rac/taur...asa ca nu va speriati dacă scrie ceva prea exagerat...
De obicei autorii preferă să "împrumute" ideea de la altii, fie ei de pe Google sau restul internetului.. Pentru ca ăștia din generația noastră... Voi chiar credeti ca mai stau aia să facă ceva înafara să copieze?... Ei bine, eu nu prea...
Este EXTREM de enervant să vezi aceași idee dinou și dinou, este exact ca la clisee, te-ai saturat să vezi cum cica baiatul ala frumos, înalt și blonda ii i-a apărarea tocilarei clasei și ea devine badgirl... Acum sincer...
În următorul capitol vorbim de reclamele de pe Wattped și rostul lor, așa că pregatiti-va psihic... adica puneti furcile, cutitele și brichetele deoparte, nu vrem ștergare wattped-ului... Deocamdată...
CITEȘTI
Politia Wattpad-ului
RandomComentez despre absolut tot ceea ce vrea inimioara mea, pentru ca sunt o fucking portocală și aia e, ce să va fac, nu raspundem pentru absolut nimic și PUUUNCT =)))))