Da... Din păcate a venit și momentul mult așteptat de toată lumea.. Ma las de Wattped....
Da,păcat de voi ca nu ma las, era clickbait...
SAU POATE CA NU!
În capitolul acesta vom vorbi despre
"Ma las de wattped"Haideți, nu negati, ați avut și voi măcar un utilizator care să facă o carte despre "Ma las de Wattped" Sau un capitol cu "Ma las"... Nom nom nom!
Dacă vrei sa te lasi, te lasi! Pentru ca nu va veni Papa Francisc la tine si se va pune în genunchi implorandu-te să nu te lași de Wattped...
Bine, poate doar copii acea frustrati... Ma simt un copil frustrat... Care sunt gen
" --De ce ai face asta?! Ai niște cărți atât de misto! Nu te poti lasa de Wattped, dacă aflu unde stai,te leg de scaun și iti pun un laptop în brațe deschis numai pe Wattped pentru a continua poveștile de pe el.. "Qe Fuck?.... nom nom nom...si eu am trecut prin asta, am facut 2-3 capitole în care am anunțat că ma voi lasa de Wattped, dar cine naiba le-a văzut, convietuiesc perfect aici, ce imi mai trebuie? Nu tu apă, nu tu mâncare, nu tu aer curat, nu tu realitate!
Ziceți și voi, îi perfect!Dar mie sinceră să fiu, atât utilizatorii care fac asta cât și cei care se roagă ca babele de părinte să le facă pomelnic... Mi se pare că sunt niște copii frustrati.. Care au nevoie de atenție, vor atenție.. Dacă nu le acordăm atenția pe care ei o vor, va veti trezi cu un alt capitol numit.
"Nimănui nu îi pasa de mine"
În care utilizatorul începe să își expună nemulțumirile, ca nimănui nu îi pasa de el/ea, nimeni nu îi acordă atenție, dacă se omoară nimănui nu îi va pasa, etc etc...Tsk... Vooorbe multe,incetati să mai faceți asta!! Retrageti-va în liniște! Sau dacă faceți o pauza,ÎN LINIȘTE! Chiar dacă la școală în pauze este infernul, atâta gălăgie mai ceva ca la cresa... Ca îi e foame, ca îi place de ala din a 10-a, ca a luat 2 la română, ca a rămas corigent/repetent...GATAAA....
Pe scurt, va rog, încetati să faceți asta.. Vorbesc în cel mai serios mod,dacă aveați de gând să faceți asta, încetati... Veți deveni si voi niște copii frustrati ;-;
Gata.................
Da?..
Nu....
Dar de ce?! °^°
Nu ma bagi în seamă?!
Nu?!
De ce nu răspunzi!?
Nu ma injura tu pe mine!
Ai citit?!
SCRIU MAI MARE?!
CITEȘTI
Politia Wattpad-ului
De TodoComentez despre absolut tot ceea ce vrea inimioara mea, pentru ca sunt o fucking portocală și aia e, ce să va fac, nu raspundem pentru absolut nimic și PUUUNCT =)))))