☆Conține limbaj injurios, licențios vulgar și sexual.
☆Cartea conține poze.
☆Dacă nu vă place PA!Play media 》
Bună numele meu este Wilde Adriana,am 17 ani părul brunet-blond,ochii albaștrii și 1.65 .
Nu am fost un copil normal,nu sunt o adolescență normală și nu voi fi niciodată.
Viața mea e un calvar,totul a început când a murit mama.
Am rămas cu tata,el intrând într-o depresie din care a ieșit cu greu,într-o seară tata a venit beat acasă, iar eu eram pe canapeaua din living uitându-mă la un film,el a început să mă pipăie să mă mângâie și apoi ma violat, aveam 12 ani.
La vârsta de 14 ani ma mai violat odată, pentru că avea el lipsuri.
La 14 ani jumate ma vândut prima dată, ma vândut pe 2000 de lei.
De atunci aproape mereu am clienți care mă bat mă violează și își bat joc de mine.
Tatei nici nu îi pasă, primește bani și face ce vrea cu ei,nu mai pot .
Corpul meu e plin de vânătăi și răni deschise, foarte dureroase.
Mă mulțumesc că merg la liceu și pot să ies din casă, cu acordul tatei, pe care nu îl pot numi așa.
La liceu mă descurc foarte bine,am note doar de 9 și 10.
Mai pe scurt sunt tocilara școlii.
A-și vrea să nu am viața asta,a-și vrea o viață normală.
Tot ce mi-au făcut bestile din viața mea ,ma afectat.
De multe ori tresar când un băiat se apropie de mine,de aceea sunt și ciudata liceului.
Îi urăsc, îl urăsc pe tata,și îmi urăsc viața.Sper să vă placă ideea, am avut o idee mai proastă, dar sunt bucuroasă că mi-au venit aceste idei minunate.
■Pe parcurs vor mai apărea personaje■
CITEȘTI
Chinuită
Teen FictionAcesta este povestea Adrianei o fată violată încă de la o vârstă fragedă ,de către tatăl ei,după 1 an de la moartea mamei ei.